„Zhiqi Nový článek · Tong Kreslení Blueprint“

Taihu Gezhi Middle School a Jiangyin Qingyang Junior Middle School ve Wuxi City nedávno uspořádali výměnný seminář o téma „Zhiqi Nová kapitola · Tong di Blueprint“.Účelem této činnosti je posílit výměny a spolupráci v oblasti mimoškolního inženýrského vzdělávání a vědeckého vzdělávání a společně prozkoumat nové strategie a nové cesty pro rozvoj inženýrského vzdělávání a přírodovědného vzdělávání.

Na semináři představil pan Yang Chengjia ze střední školy Taihu Gezhi střední a kreativní inženýrský vzdělávací kurz.Kurz je založen na tématu „Machine Vision a AI model -Emocionální dešťový a dešťový rekordér“ a chytře kombinuje technologii umělé inteligence s psychologickými kurzy charakteristických školních charakteristik.Pod vedením učitele Yanga začali studenti navrhovat jednoduchou verzi emocionálního dešťového nástroje a postupně iterováni a upgradovali a nakonec vyvinuli úplnější emocionální dešťový a dešťový rekordér 2.0.Tento proces nejen školil praktické schopnosti a inovativní myšlení studentů a při dokončení projektu získal pocit úspěchu, ale také je hluboce porozuměl kouzlu inženýrského vzdělávání.

Po třídě učitelé střední školy Qingyang Junior High School vysoce hodnotili výkon učebny pana Yanga a prováděli na výměně celkových nápadů a konceptů návrhu projektu a konkrétních opatření.Řekli, že tato metoda výuky, která kombinuje technologii umělé inteligence se speciálními kurzy, má silnou inovaci a praktičnost a je hodná reference a propagace.

Následně prezident Wang Wanmeng z Taihu Gezhi Middle School podrobně představil skutečný pracovní a budoucí rozvojový plán školy v oblasti inženýrského vzdělávání a vědeckého vzdělávání.Zdůraznila, že škola se zavázala podporovat inovace a rozvoj inženýrského vzdělávání zavedením pokročilých konceptů a technických prostředků, poskytuje studentům lepší zkušenost s učením.Zdůrazňuje studenty -orientované koncepty vědeckého vzdělávání se zaměřením na pěstování vědecké gramotnosti studentů a zkoumání ducha.

Prezident XU z Qingyang Junior High School také sdílel praktické zkušenosti s inženýrstvím a vědecké vzdělávání.Může nejen kultivovat komplexní kvalitu studentů, ale také zlepšit schopnost spolupráce týmu a schopnost řešení problémů.A těšíme se na další spolupráci a výměny mezi oběma školami v budoucnu.

Kromě toho účastníci také navštívili laboratoř umělé inteligence střední školy Taihu Gezhi, aby chválili investici školy a výsledkem v této oblasti.Během výměnného procesu vedoucích obou univerzit prováděných v diskusích o tom, jak posílit spolupráci a výměny mezi školami a dosáhli řady konsensu.

Během procesu burzy vůdci obou univerzit do hloubky diskutovali o tom, jak posílit spolupráci a výměny mezi školami.Souhlasili s tím, že prostřednictvím pravidelných burz, společných pedagogických činností a sdílení vysoce kvalitních vzdělávacích zdrojů mohou účinně podporovat společný rozvoj obou univerzit v oblasti inženýrského vzdělávání a vědeckého vzdělávání.