Vzdělávání právního státu vstupuje do ideologických a politických učeben kampusu na podporu růstu

  Čínská mládežnická síťová zpráva za účelem posílení ideologické a politické konstrukce škol dále propaguje iniciativu a vědomí studentů, aby se dodržovaly zákonem, zabránily šikaně kampusu a dalším incidentům a vedly děti a děti, aby se zapínaly své „první přezňování“ dovnitř Život. Nedávno půjde do provincie Henan. Živé ideologické a politické vzdělávání pro učitele a studenty.

  Prokurátor Wang Baomin vědomě dodržuje zákon, rozvíjí se zvyky dobrého chování, pečlivě přemýšlí, kultivuje ušlechtilý sentiment, naučí se chránit sebe, používat zákon k ochraně svých tří úrovní citace Písma, vybírat, aby citoval, používal živé případy, typické případy,, typické případy,, typické případy,, typické případy,, typické případy,, typické případy,, typické případy,, typické případy,, typické případy,, typické případy,, typické případy,, typické případy,, typické případ atd. Musíme tvrdě studovat, jít každý den, být dobrým dítětem, které je sebevědomí, sebevědomí, sebereliance, sebevědomí a sebevědomí a usilujeme o stavitele a nástupce vlasti .

  „Spolužáci, je to šikanovací chování přezdívky urážky na stejnou tabulku? …“ Lektora právního státu Zhang Jie představila studentům společné typy a charakteristiky šikany kampusu Trestní právo, „trestní právo“, „Zákony a předpisy zákona o ochraně nezletilého, vysvětlily vážné poškození šikany kampusu, příslušné zákony zapojené do šikany kampusu a právní povinnosti, které by měly být převzato. Diváci ne Být tichou obětí.

  Na základě věku a psychologických charakteristik studentů se přednášející právního státu Jia Yuying v kombinaci s typickými případy vyřizovanými prokurátorskými orgány se zaměřením na „co je sexuální napadení, jak se nezletilí chrání a jak se vypořádat se sexuálním Napadení „. Zákony a předpisy, dále zlepšují porozumění a porozumění definici„ sexuálního napadení “studentů.

  Na místě události policie státního zástupce a studenti aktivně komunikovali a distribuovali „zlepšování ochrany, drželi se dál od nelegálního porušení“ a čtení knih, aby studenti mohli porozumět více právním znalostem, které jsou úzce spojeny.