Vytvořte měnící se vědu ve třídě, která se rozsvítí v budoucnosti vědeckého vzdělávání města

Zhengzhou denní reportér Zhou Juan

Vědecké vzdělávání je budoucí vzdělávání.V posledních letech bylo vědecké vzdělávání zahrnuto do fází základního vzdělávání.

Zhengzhou City je jednou z prvních národních primárních a středních škol experimentálních zón určených ministerstvem školství.V posledních letech, za účelem provedení opatření „přidání zákona“ do „dvojité redukce“, město svědomitě provedl ducha „názorů na posílení vědeckého vzdělávání základních a základních a středních škol v novém Éra „V„ Ministerstvu školství a dalších osmnácti odděleních plně využívá vědecké vzdělávací zdroje, aktivně provádí implementaci, přijme „zavedení mechanismu propojení, posilují spolupráci vědecké vzdělávání“, „prohloubená reforma výuky, zvyšuje úroveň vědeckého vzdělávání, zvyšuje úroveň vzdělávacího vzdělávání, zvyšuje úroveň vzdělávacího vzdělávání, zvyšuje úroveň vzdělávání v oblasti vědeckého vzdělávání „,“ Zdůrazněte integrační charakteristiky, posilují vzdělávání vědecké praxe „,“ Rozvíjejte vědecké a vzdělávací kurzy, zlepšují se po kontrolní službě „Inovativní výuka a výzkumná paradigma, vedoucí regionální věda a rozvoj vzdělávání“, „Posílení zvláštního výzkumu a školení, podpora učitelů, podporujících učitelů „Profesionální zlepšení“, „Hrajte roli školy, povzbuzované k vytváření aktivit značky“, „Kondenzační síla klastru, oživit zdroje vědeckého vzdělávání“ devět opatření, jako je podpora zájmu a kultivace „kombinovaná pěst“ ve vědeckém vzdělávání, takže vědecké vzdělávání bude Will Will být ve městě intenzivně prováděn.

Na mnoha kampusech našeho města podporuje dynamický a kreativní vědecké vzdělávací tým v budoucnu budoucí vědce, designéry a vynálezce.

Integrujte zdroje pro prohloubení vzdělávací konotace

Pod vedením odborníků se malí výrobci Huaihe East Road East Road East Road v okrese Erqi vytvořili, kreativní, design a produkovali maskota školy „Dongdong“.V noci nahradí strážce podle pevného času a noci na trasu, v noci hlídá areál a bude stříkat a zvlhčit, zalévat květiny a rostliny a tančit, zpívat, mluvit s lidmi, Změřte IQ, aritmetiku, otočte ruce u školní brány u školní brány přivítat do školy a vstoupit do školy.Jako úspěšný rozvoj funkčních robotů na kampusu základní školy je „Dongdong“ dobře známý a také vkládá křídla vědeckého světa pro více dětí.

Okres, kraje (města) a školy v našem městě po dlouhou dobu kombinovaly charakteristiky disciplín, aby důkladně poklepaly na zdroje, prováděly vědecké praktické činnosti integrace disciplíny, vedou studenty, aby se učí vědecké metody a způsoby myšlení během činností a kultivovat vědecký postoj studentů, kvality a humanistický duch.

V okrese Central Plains se vědecké vzdělávání používá jako důležitý úkol k implementaci lidí v Liteshu, vytváří soubor pracovních mechanismů, vytváří silný vzdělávací tým, vyvíjí dávku zvláštních kurzů, vytváří benigní ekologii, kultivuje řadu Demonstrační školy a nadále posilují posilování vědeckého vzdělávání na primárních a středních školách neustále zlepšují vědeckou kvalitu studentů a snaží se kultivovat socialistické stavitele a nástupce, kteří vyvinuli komplexní rozvoj morálky, intelektuální, fyzické a práce.Okres dává plnou hru roli mechanismu koordinace práce „dvojité redukce“, spolupracuje s vědeckými a technologickými místy, základnami, parky a souvisejícími univerzitami na podporu ko -konstrukce a sdílení vědeckých a vzdělávacích zdrojů.Spoléhání se na Henan provinční muzeum, botanickou zahradu, muzeum astronomie, muzeum vědy a technologie Zhengzhou, Muzeum Oceaniho, vědeckého a technologického parku, Zhengzhou University a další jednotky prozkoumat a vytvořit půlhodinový „vědecký zážitek“, vedou studenty dovnitř -Departuální vědecké a technologické výzkumné základny, vysokoškolské laboratoře a další místa, aby byly široce rozšířené provádění vědecké praxe, aby vytvořily dobré prostředí.

Praxe je pravdivá a činnost je talentovaná.Experimentální škola Univerzity Zhengzhou vytvořila vědecký kurikulum složený z vědeckých kurzů, vědeckých a technologických poradců a učitelů různých disciplín.V současné době uspořádala škola šest vědeckých a technologických festivalů. Rozvoj vědecké gramotnosti studentů.

Maker Education je vizitka 84. střední školy Zhengzhou.Škola povzbuzuje studenty, aby „přemýšleli o myšlení mozku, vyráběli a vyjadřovali výraz“ a neustále podporovali vzdělávání a umělou inteligenci.Na základě hlubokého vědeckého vzdělávacího dědictví školy Zhengdong New District Education, Culture and Sports Bureau investoval více než 30 milionů juanů, aby transformoval školní gymnázium do mladého vědeckého a technologického inovačního centra v novém okrese Zhengdong a vytvořil sbírku návštěv, vytvořil sbírku návštěv, vytvořil sbírku návštěv, vytvořil sbírku návštěv, vytvořil sbírku návštěv, vytvořil sbírku návštěv, vytvořil sbírku návštěv, vytvořil sbírku návštěv, a vytvořil sbírku návštěv. Populární vědecké zkušenosti, sdílení zobrazení a zobrazení v jednom modernizaci a pohlcující zkušenosti s vědeckým vzděláváním. , IoT Zemědělství, drony a další projekty a dosažení po inteligentním řízení celého místa, inteligentního sledování aktivit studentů v muzeu, hodnocení a analýzu stavu učení studentů atd. Celý východní okres a dokonce i Zhengzhou.

Tisk akčních plánů, vícepojovací úsilí a povýšení; Učitelé vzdělávání s přesným vědeckým myšlením, silnou schopností vědeckého vyšetřování a silné vědecké a praktické schopnosti dodržovat koncept „vědecké vzdělávání+“ integrace rozvoje, rozbijí uzavřený plot tradičního vědeckého vzdělávání a obohacuje nový stav vědeckého vzdělávání. .. V posledních letech se nový okres Zhengdong řídil celkovými představami o optimalizaci systému, integraci zdrojů, koordinovaného a koordinovaného rozvoje a plány na podporu vědeckého vzdělávání všestranným způsobem.

„Posílit vědecké vzdělávání primárních a středních škol v nové éře a zdravý růst studentů souvisí s dlouhodobým rozvojem země. Je to základ síly současného současného a v Qianqiu. Perspektiva nejvyšší úrovně, výuka učebních osnov, praktické aktivity, školení učitelů, rozšiřování zdrojů, záruka stavu, inovace mechanismu atd. Vysoce kvalitní rozvoj vědecké výchovy je nepřetržitě zmocňující. Kultura a sportovní úřad zhengdongu řekl nový okres.

Expozice rozšíření vize studentů

Využijte geografické výhody sousedících se třemi přidruženými subjekty na horském parku Bauhinia, Henan Meteorological Bureau a Sanjia Academy of Henan University of Traditional Chinese Medicine. Poradce mimo kampus je vyzývejte, aby vstoupili do školy, aby pořádali přednášky, a dává studentům pokyn, aby prováděli praktické činnosti.Použijte příslušné zdroje online, offline a off -kampus a obohatit obsah a formu vědeckého vzdělávání.V dalším kroku bude škola i nadále dělat dobrou práci „přidání“ vědeckého vzdělávání a společně vybuduje inteligentní meteorologické muzeum, inteligentní vědecké popularizační muzeum a astronomickou pozorovací stanici s Henan Meteorological Bureau, aby obohatila věda Science Science Kurzy, zlepšit inovační systém a nechat vědecké sny studentů.

Třetí základní škola Yangtze River East Road v okrese Erqi plně integruje praktické zdroje uvnitř i mimo školu a prohlubuje vědecké a technologické inovace do všech aspektů výuky a života.Škola vytváří ekologickou farmu a zve odborníky, aby vedli studenty, aby prováděli řadu praktických aktivit, včetně pěstování zeleninové půdy, kultivace bez půdy a sběru dešťové vody.V areálu je v areálu více než 50 rostlin a škola s pomocí profesionálního a technického personálu roste více nových odrůd.Rybářské rybníky kampusu představí řadu druhů jeden po druhém, aby vytvořily kompletní biologický řetězec a vytvořily ekologický cirkulační systém.Kromě toho škola umožnila studentům ponořit vědeckou a technologickou atmosféru a odvážně chodit po vědecké a technologickém oceánu prostřednictvím různých vědeckých a technologických praxe, jako je vědecká a technologická inovační produkce, vědecká a technologická zkušenost, malba sci -fiction a malba a malba sci -fiction a jiné formy.Současně si škola najala provinční meteorologický úřad, provinční přírodní muzeum, Zhengzhou Normal University, Zhengzhou Science and Technology Museum a Heyue Natural Social Sciences Experts a sloužila jako školní poradce „Juniorské akademie školy“ Vědy „.Kromě pravidelných pozvání odborníků do školy, aby vysvětlili populární vědecké znalosti, mnoho rodičů zapojených do vědeckého a technologického průmyslu přineslo studentům bohatší vědecké a technologické znalosti.Studenti školy vstoupili na Henan Normal University a University of Science and Technology v Číně pro výzkum a mají kontakt s řeznou technologií „nulová vzdálenost“.

Použijte zdroje uvnitř i mimo školu k vytvoření společenství spolupráce vědeckého vzdělávání, vedení studentů z kampusu, vedení studentů k přístupu k popředí vědy a technologie a otevření svých obzorů … okresy (města) a škola Z našeho města prozkoumalo různé metody propagace kvetení a výsledků vědecké výchovy.

Vytvořte akademii věd „China Core“ s tématem dětství a mladých sil, aby každé dítě inspirovalo víru v prasknutí vědeckých a technologických problémů od útlého věku; sny a vedou 1760 studentů na středních a středních školách, seznam studií, vytvoření „Velké řeky a dolní technologické koridory“, posilují technologické sebevědomí a národní pýchu; Děti, které zažívají vědeckou pěstování a porozumění zemědělské technologii … xinzheng město Zhengshang Cizí jazyk jsou vzdělávací koncepty s „trojrizacemi“ „scénářů vědeckého vzdělávání, strukturou vědeckého myšlení a vědecké znalosti“. Kombinace muzea, kombinace ducha krizového vzdělávání a ducha korelací je hlavní linií vzdělávání a jako vzdělávací opatření berou „pět výtvorů“. , vědecký duch a inovace aplikací.

Stejně jako základní škola Xinzheng Masao Masao, mnoho škol ve městě Xinzheng je založeno na školních podmínkách, neustále postupuje na silnici vědeckého vzdělávání, aktivně integruje zdroje uvnitř i mimo školu a podporuje organické spojení mezi hlavním postavením školy a sociálními pozicemi Učebna a odhodlaná kultivovat pěstování vlastnictví vlastnictví vědců a ochotných věnovat své vlastní vědecké výzkumné podniky.

A vždy dodržujte devítiletou experimentální školu nové okresu Zhengdong s „Drubí střední školou“-„Chuang Middle School“-„Střední škola“ jako hlavní koncept a dodržuje vícerozměrnou integraci inovativních kurzů přírodovědného vzdělávání. Současně s bohatým vědeckým vyšetřováním je aktivita založena na pěstování vědeckého a inovativního myšlení studentů v „pěti vzdělávacím integraci“.Škola uspořádala mnoho činností, jako jsou vědecké experimentální soutěže, přednášky o popularizaci umělé inteligence, zprávy o duchovním učení vědců, modely vozidel a kombinaci modulů atd., A vedou studenty, aby prováděli praxi a zkoumání vědeckých a technologických inovací.Studenti studují a experimentují ve vědeckých učebnách a provádějí průzkumnou praxi ve třídách komunit.Robotika, agentury pro umělou inteligenci, programovací agentury, agentury pro modely leteckých, námořníky a další vědecké a technologické komunity byly plně implementovány, aby se podpořila zlepšení vědecké a technologické kvality inovací studentů.Škola, první mateřská škola zahrnula silnici a 101. vyšší aliance střední školy Zhengzhou a tým Pekingu Normal University Science Education společně sponzoroval projekt „Interdisciplinary Development Resources Development and Construction“ založený na projektu učení.Škola provedla v procesu studie a implementace tohoto projektu průzkum projektu „nízký karbon“. Schopnost a organizační schopnosti byly schopnosti spolupráce týmu a smysl pro odpovědnost se výrazně zlepšily a komplexní kvalitní kapacita se nadále zlepšovala.

Propagace hlubokého, praktického a mimo přírodovědného vzdělávání je směr vzdělávacího systému našeho města.

Nedávno, na fóru „Fórum pro vědecké vzdělávání a rozvojové fórum a obchodní vzdělávání“, které pořádalo okres Guancheng Hui, zúčastnění odborníci vzali téma „Jak je vědecké vzdělávání efektivní v efektivní praxi základního a středního školního vzdělávání“ a Podrobně diskutovali o horkých a obtížných problémech inovací a vývoje vědeckého vzděláváníNa scéně pedagogové Guancheng dále objasnili své cíle a dosáhli konsensu, tj. Snažit se kombinovat vědu a technologii a vzdělání, aktivně implementovat a provádět vědecké vzdělávání, inspirovat více mladých lidí, aby věnovali vědu a odvahu prozkoumat a prozkoumat a Abychom dosáhli sebevyjednocení vědy a technologie a sebepojetí.

Vícerozměrné platformy pro integraci výuky

„Qi Fun“ Scientific Society, Cato, Artificial Intelligence Society, Fun Programming Associations, Drone Clubs … Na různých primárních a středních školách v okrese Jinshui jsou tyto vědecké a technologické komunity milovány dětmi.

Kvetení vědeckých asociací také vytvořila atmosféru areálu milostné vědy, vědy a vědy.S cílem důkladně otestovat vědeckou úroveň studentů a poskytnout jim zobrazovací platformu, okres Jinshui aktivně organizuje řadu akcí, aby zlepšil zájem a motivaci studentů důkladně studovat vědu s konkurencí, podporovat učení a hodnocení.

„Kromě organizace primárních a středních škol k účasti na některých vědeckých a technologických událostech v zemi, provinciích a městech inovativně organizuje inovativně inovativně pořádání mládežnických a technologických sportovních setkání, soutěže o kvalitu vědy mládeže, soutěže o kvalitu mládeže, kreativita primárních a středních škol Programovací soutěž a soutěž o umělou inteligenci, výrobce uměleckého festivalu atd. Úroveň hospodářských aktivit efektivně podporovala vývoj vědeckého a technologického vzdělávání v regionu.

Kvalita vědeckého vzdělávání na primárních a středních školách je nezbytná pro pěstování vědecké kvality studentů. dělat dobrou práci vědeckého vzdělávání v „dvojité redukci“.Ve srovnání s tradičním vzděláváním věnuje konkurence větší pozornost hodnocení praktických a praktických výsledků a také věnuje více pozornosti pěstování rukou studentů -praxe a inovativní schopnosti.V mnoha školách v našem městě otevřela integrace soutěžního vzdělávání širší a širší vzdělávací prostor.

V praxi vědeckého a technologického vzdělávání věnuje 58. střední škola Zhengzhou pozornost účasti a zkušenostem studentů.Škola aktivně organizuje studenty, aby se účastnili různých typů vědeckých a technologických soutěží a praktických aktivit, aby studenti mohli zažít kouzlo vědy a technologie ve své vlastní účasti a zlepšit jejich praktické schopnosti a inovativní myšlení.Škola se navíc zaměřuje na integraci vědeckého a technologického vzdělávání do každodenního výuky.Škola transformuje zkušenosti a úspěchy v konkurenci na výuku zdrojů způsobem „podpory výuky a propagace dovedností v soutěži“, aby obohatila výukový obsah a zlepšila výukový efekt.Současně škola také aktivně prováděla veřejné aktivity vědeckých a technologických vzdělávání. nadšení.

Stojí za zmínku, že soutěže pro studenty primárních a středních škol by měly být účelem stát se stejným způsobem a veřejné vzdělávací činnosti, jejichž cílem je využít koníčky speciality studentů a stimulovat zájem studentů o učení.

V loňském roce vydalo osmnáct oddělení ministerstva školství „názory na posílení prací na přírodovědných školách primárních a středních škol v nové éře“ (dále jen „názory“).„Názory“ předkládají jasné požadavky v mnoha aspektech, jako je mimo -kampusový trénink, soutěžní aktivity a mechanismus výběru a výcvik talentů.Například lokality musí přiměřeně naplánovat celkový rozsah, stanovené standardy a schvalovací postupy vědeckých a technologií, které nejsou disciplinárním vzděláním, aby vedli instituce, aby fungovaly legálně, standardizovaly rozvoj a efektivně splňovaly personalizované potřeby studentů. „Konkurence, vybudovat platformu pro studenty primárních a středních škol a objevovat potenciální studenty a vést je, aby se aktivně účastnili vědeckého výzkumu.

Nedávno vzdělávací úřad Zhengzhou oznámil seznam soutěží City -Sex pro studenty primárních a středních škol v roce 2024 a seznam seznamu národních a provinčních hospodářských aktivit v roce 2024.Z „seznamu bělení“ není těžké vidět, že konkurence se provádí hlavně kolem tří kategorií přírodní vědecké gramotnosti, umění a sportovní gramotnosti a humanistická komplexní gramotnost.„Bílý seznam“ se zaměřuje na požadavky na vědecké a technologické inovační talenty. Buďte odvážní překonat.

V těchto soutěžích by měli organizátoři zajistit, aby soutěžní činnost byla přísná, organizovaná a implementována řádně k dosažení spravedlnosti, spravedlnosti a zveřejnění výsledků konkurence. Kanál pro přitažlivost k zajištění vědecké a spravedlivosti ceny soutěže.