Tato škola kombinuje „nízký uhlík“ s „vzděláváním“ a vytvoří téměř nulový uhlíkový kampus

Titulek: Zavedení studentského objektu rozhovoru s vědeckými a technologickými pracemi (stejné níže)
Strom roste během dne nebo v noci?Ptáci, kteří vstávají brzy, mají červy k jídlu, kolik je časné?Co je to Earth Engineering a Super Learning … Včera uspořádala Deyingle Education jedinečný vědecký a technologický festival v dvojjazyčné škole Minhang Vanke s tématem „Vedení technologie, Zero Carbon Campus“, prostřednictvím uměleckých výstav, Creative Writing, Earth, Výstava Earth Treasure Exhibition, Science Week TEIKE BOOK RAKR, Zero Carbon Campus, Mars Exploration Public Class, vědecké téma a další série aktivit, společně zkoumají vědecká témata, jako je udržitelný rozvoj a zelená ochrana životního prostředí.
Na slavnostním zahájení konstrukce Campus Campus Campus Blízká škola a sdružení Shanghai Low -Carbon Technology and Industry Development Association společně odhalila průmyslovou komunitu -výzkum, výzkum a základnu popularizace technologií s nízkým karbonovým technologiím.Xu Qingchuan, generální ředitel Deyingle Education, uvedl, že škola se zaměřuje na vytvoření dobrého prostředí pro děti pro děti. To stimuluje vědecký výzkum studentů a skutečně poskytuje dětem vhodnou přiměřenost.
Yin Shan, ředitel ministerstva zdrojů a životního prostředí na univerzitě v Šanghaji Jiaotong, uvedl, že v rámci města by měl každý natáhnout ruce, aby chránil zelenou, nechat les jít do města, nechat město přijmout les, a vytvořit společně lepší městské prostředí.
Xu Yamin, děkan Čínského výzkumného ústavu zítřka, uvedl, že mladí lidé jsou úsporami budoucí Země, bez ohledu na to, jakou práci v budoucnosti je nutné zvážit udržitelnost Země a udržitelnost lidská civilizace.
Děti Minhang Vanke Bilingual School Choir zpívaly v angličtině píseň „We Are the World“.Prezident Cheng Min představil školní vědecké a technologické koncepty a praxe s tématem „Osvětlení jeho snu a vytvoření budoucnosti“. jejich neomezený potenciál.
Titulek: Přednáška vědy a technologie otevírá vizi studentů
Uvádí se, že vzdělávání Deyingle bude i nadále posilovat vědecké vzdělávání, kultivovat ducha vědců studentů a zlepšit komplexní schopnosti.Škola spojí více vysoce kvalitních zdrojů na disciplínách architektury, fyziky, chemie atd., Efektivně zlepší testování a praktické schopnosti dětí a také vyvine více projektů pro spolupráci knihovny na posílení služeb muzeí a muzeí vědy a technologií na to Mladí lidé.Současně škola transformuje úsporu energie a snížení emisí na hardwaru kampusu, snižuje emise uhlíku, praxi uhlíkových neutrálních vzdělávání a je odhodlána stát se demonstračním měřítkem pro téměř nulové uhlíkové kampusy v Šanghaji.
Yu Huizi, sekretářka -Generální asociace v Šanghaji Low -Carbon Technology and Industry Development Association, Jiang Sihao, ředitel, Zhang Tian, ​​hlavní operátor Zhang Lingyan, Zhang Lingyan, hlavní provozní ředitel, Liu Guohua, guvernér vzdělávání deyingle vzdělání, a Jin Yue, ředitel Deyingle Experimental School Essence
Reportér Xinmin Evening News Wang Wei
Zpráva/zpětná vazba