Stará -módní sbírka „jídla“, mezinárodní aréna F1 plná „Shanghai Taste“

Karneval potravin na -tento článek.
„F1 China Grand Prix 20. výročí“ „F1 se vrátil do Šanghaje po čtyřech letech“, „Čínský řidič Zhou Guanyu první domácí bitva“ … Několik klíčových slov, nechte 2024 Formule 1 Lenovo China Grand Prix otevřít 19. dubna. Podstata
20. dubna se reportér z prudkých zpráv (www.thepaper.cn) dozvěděl ze skupiny potravin v Šanghaji Guangming, která se jako zastánce této akce objevila na prvním mřížce Flag Music Carnival pořádaná konkurencí a přinesla soutěž a přinesla soutěž a přinesla soutěž a přinesla soutěž a přinesla soutěž a přinesla soutěž a přinesla konkurenci a přinesla konkurenci a přinesla konkurenci a přinesla konkurenci a přinesla konkurenci a přinesla konkurenci a přinesla konkurenci a přinesla konkurenci a přinesla konkurenci a přinesla konkurenci a přinesla konkurenci a přinesla soutěž a přinesla konkurenci a přinesla konkurenci a přinesla konkurenci a přinesla konkurenci, a Sbírka sad a přinesla soubor. pro čínské a zahraniční publikum.
Scéna karnevalového jídla
V téměř 900 metrech čtverečních mezinárodních obvodů v Šanghaji vytvořila společnost Guangmingová skupina 17 stánků s jídlem.
V „Guangmingově gurmánském karnevalu“ hlavní barva značky „Šanghaj“ černých a zlatých značek odráží černou a bílou šachovnu vozu F1.V jiných stáncích „Yutai“ Longjing Milk Green, Yutang Milk Sugar -ochucený led latte latte, kostní dřevěné květinové příchutí vzduchové bubliny ledové americké styl a další jarní speciální nápoje.
Model „Store in The Store“ modelu „Store in The Store“ a technologie „Nesensing Plays“ v „obchodě v obchodě“ zóny spotřeby „inteligentní pohodlí“ také představila spotřebu „chytré pohodlí“ Zóna pro nákupní zážitek „Nikdo naruší, to má vzít rychlé občerstvení“. Pohodlné jídelní prostředí.
Scéna karnevalového jídla
Na místě akce bylo také zřízeno mnoho značek interaktivních bodů pro děrování.V oblasti hudební karnevalové oblasti bylo velké bílé králíky obrazové umělecké zařízení s výškou 6 metrů vysokou a začleněnou do módního elektronického prvku umístěno do nápadné polohy.V interaktivní oblasti Bright Food Pop -up nacházející se na náměstí View View Square bude čekat na otevřenou zahradu: Zhengguang a kočár vezmou publikum, aby znovu prožilo styl „starého Šanghaje“ a IP znak „Xiong Xiaobai“ Také se objeví po omezenou dobu … je zde jemně uspořádaný bod punčového bodu květinového umění, který pečlivě uspořádá dvě nové odrůdy Youkang Naixin, první „první polibek“ a výbušný produkt „Purple Elven“, které jsou první k dosažení změn produktu a výstav.
Průměrné novinky Senior Reporter Zou Juan
(Tento článek pochází z přerůstajících zpráv, stáhněte si prosím aplikaci „Surging News“ pro více původních informací)
Zpráva/zpětná vazba