Praxe Guangdong, která vede výstavbu vzdělávání vzdělávání s duchem pedagogů | Efektivně podporuje ducha pedagoga · Talk


Vzdělávací duch
Kantonské praxe, která vede výstavbu vzdělávací síly

Stálý výbor provinční strany Guangdong a zástupce guvernéra vlády provinční lidu Wang XI

Silná země musí být učena nejprve a silné vzdělání musí být nejprve silné.Guangdong’s in -Depth Study and Implementation of Důležitou expozici generálního tajemníka Nejvyššího vedení na duchu pedagoga se zaměřením na integraci ducha pedagogů do výstavby týmu učitele v nové éře, dodržujte Prioritní plánování, prioritní rozvoj, záruka priority a kultivace talentů se silnými učiteli. založení „a rozhodně dosáhne„ dvou údržby “praktickými akcemi.


Abychom propagovali ducha pedagogů, musíme posílit pocit poslání a odpovědnosti učitelů v nové éře.Systematické vysvětlení ducha pedagogů generálního tajemníka rozšířilo spiritualitu čínských komunistů, což odráželo naléhavé potřeby nováčků v době národního omlazení a hlavní úspěch důležité diskuse o generálním tajemníkovi vzdělávání.Propagace ducha praktikování pedagogů je důležitou příležitostí, jak vést většinu pedagogů k posílení jejich ideálů a víry a posílení pocitu poslání a odpovědnosti za výuku a vzdělávání lidí. v nové éře.Výbor provinční strany Guangdong a provinční vláda spojují velký význam vzdělávání, dodržují důležité postavení rozvoje priorit a trvají na posílení výstavby učitelů jako nejdůležitější základní práce.Od dne učitele v roce 2023 organizoval Guangdong téma kázání a řadu diskusí o duchu pedagoga a propagoval systematické a normální učení pedagogů prostřednictvím formy odborníků a výběrem stromů.Na začátku nového roku v roce 2024 vydal provinční strana Guangdong a provinční vláda názory na č. 1. Kultivujte svět učení.


Abychom propagovali ducha pedagogů, musíme v nové éře neustále prohloubit reformu a inovaci systému řízení učitelů.Guangdong je velká provincie vzdělávání. .Od 18. národního kongresu Komunistické strany Číny se Guangdong dodržoval vedení nové éry socialismu Nejvyššího vůdce s čínskými charakteristikami a provedl „názory ústředního výboru Komunistické strany Číny a Státní rady v Čínská komunistická strana o reformě výstavby učitelů v nové éře “a důrazně podporuje výstavbu vysoce kvalitních učitelů.Dodržujte „tři hlavní motivace“ reformy, otevřenosti a inovací, nadále rozvíjejí reformu systému řízení učitelů a praskají vědecký rozvoj vědeckého rozvoje učitelů institucionálního mechanismu.Prohloubejte řídící reformu „zaměstnání v oblasti řízení krajské školy“ na primárních a středních školách, koordinujte konfiguraci a správu učitelů, nepřetržitě optimalizujte strukturu učitelského týmu a podporujte vysokou kvalitu a vyvážený rozvoj základního vzdělávání.Zlepšíme systém řízení pro učitele na odborných vysokých školách a podpoříme dvacestný tok učitelů, podnikového inženýrství a technického personálu a vysoce kvalifikovaný talent na odborných vysokých školách.Prohloubejte reformu titulů titulu učitele, vytvořte a zlepšujte mechanismus správy třídy, odblokujte kanály učitelů v profesním rozvoji, nechte učitelské hodnocení profesního hodnocení z vysokých škol a univerzit a vytvořte standardy profesního titulu a standardy hodnocení stanovíte profesionální systém titulů a hodnotíte standardy hodnocení vedeni „Breaking pouze pět“.Inovace systému pro správu kvalifikace učitelů a prozkoumejte aplikaci obyvatel Hongkongu, Macao a Tchaj -wanu, aby požádali o kvalifikační politiku pro učitele primárních a středních škol na pevnině.


Abychom propagovali ducha pedagogů, musíme propagovat výstavbu učitelů v nové éře na vysoké úrovni.Naučte se porozumět duchu pedagogů a soustředit se na ducha důležitých pokynů generálního tajemníka do nové praxe budování vysoce kvalitního učitele.Na základě popředí reformy a otevírání by se Guangdong vyvinul vysoce kvalitní vývoj. Jako výchozí bod zlepšujte „tři hlavní systémy“, posilujte ideologické a politické vedení učitelů, vysoké standardy pro zvýšení schopností učitelů a vytvoření dobré atmosféry úcty k učitelům a učitelům.Vždy sestavte stavbu strany jako první a proveďte pobočku strany přísně do pobočky strany každého učitele, implementujte mechanismus „dvojitého vůdce“ a „duálního tréninku“ a usilujte o to, aby se každý sekretář pobočky strany a učitelé páteřů a učitelé členů strany stali členy členů strany Člen strany a členové strany se stávají učiteli páteřních členů členů strany vedených budováním strany a demonstrací podnikání.Přísně implementovat první standard morálky učitelů, integrovat ducha pedagogů do standardu morálky, inovovat metody vzdělávání, propagovat systém negativního seznamu hodnocení morálky učitelů a přísně kontrolovat morálku učitelů.Začlenit ducha pedagogů do vzdělávacího systému různých učitelů na všech úrovních a integrujte celý proces zlepšování komplexní kvality a profesní schopnosti učitelů.Aktivně propagujte výstavbu „Nové normální univerzity“ Guangdongu, zvyšují podporu vysokých škol a učitelů učitelů, upevňují základní kámen učitelů a optimalizují model nabídky vynikajících učitelů.Upgradujte platformy pro podporu vývoje, jako je „milionový projekt kultivace talentů“, „čtyř“ konstrukce studia a provinční vysokoúrovňový talent, a vytvořte podpůrný systém pro systém podpory růstu učitelů typu pedagogů.Propagujte vysokou kvalitu a vyvážený rozvoj vzdělávání v provincii, pokračuje v provádění mechanismu „plného kalibru a komplexní integrace“ a nadále zlepšuje schopnost profesionální kvality učitelů v provincii.Často uchopení statusu a léčby učitele, vytváření vynikajícího ekosystému pedagogů a podporu respektu k učitelům a vzdělávání.Vytváření hlavních povinností stranických výborů a vlád na všech úrovních, neustále zlepšuje politický status učitelů, sociální postavení a postavení profesního stavu, přitahuje a stabilizuje vynikající talenty po dlouhou dobu a po dlouhou dobu.Zlepšete čestný systém učitelů se zaměřením na „Vynikající učitele v Nanyue“, organizovat a vydávat venkovské učitele, aby učili 20 let čestných osvědčení, vytvořili nový systém přísahy zaměstnanců atd., A účinně posílit smysl pro čest a dosažení úspěchu Učitelská profese, stimulovat růst učitelů Vnitřní hnací síla Pocit hrdosti a profesionální hrdosti činí ducha pedagoga vědomým pronásledováním většiny učitelů.