Posílit obousměrné spojení mezi odbornou vzděláváním a běžným vzděláním

  Čína wankang.com Exkluzivní speciální rukopis

  Text |

  Odborné vzdělávání a aplikaci -orientované vysokoškolské vzdělávání má velký význam při školení talentů, socioekonomickém rozvoji a národní konkurenceschopnosti.Aby bylo možné vyřešit problémy s vysokoškolským vzděláním, je nutné provádět výzkum na obousměrném školicím talentovaném tréninkovém modelu, čímž se může zlepšit kvalitu školení talentů, uspokojit sociální potřeby a podporovat zdravý rozvoj a podporovat zdravý rozvoj a podporovat zdravý rozvoj a podporovat zdravý rozvoj a podporovat zdravý rozvoj a podporovat zdravý rozvoj a podporovat zdravý rozvoj odborného vzdělávání a aplikovaného vysokoškolského vzdělávání v mé zemi.

  Odborné vzdělávání je zaměřeno na formy pro vzdělávání pro konkrétní povolání nebo průmyslová odvětví k pěstování skutečné pracovní schopnosti studentů jako hlavního cíle.V posledních letech se odborné vzdělávání mé země rychle vyvinulo a byl založen relativně úplný vzdělávací systém, včetně sekundárního odborného vzdělávání, vyššího odborného vzdělávání a odborného vzdělávání.

  Vysokoškolské vzdělání aplikací se týká vzdělávacích formulářů s hlavním cílem kultivovat praktické schopnosti a schopnost aplikací studentů.V posledních letech se také rychle vyvinulo žádosti o žádost.

  V procesu rozvoje však existují také problémy s vysokoškolským vzděláním zaměřeným na odborné vzdělávání a aplikací.Za prvé, spojení mezi odbornou vzděláváním a běžným vzděláním není dostatečně blízko, což má za následek omezení výběru vzdělávání a zaměstnání studentů.Za druhé, nastavení kurzu odborného vzdělávání a žádosti -je vysokoškolské vzdělání odpojeno od sociálních potřeb.Kromě toho existují určité problémy s učiteli odborného vzdělávání a aplikovaného vysokoškolského vzdělávání, jako je nízká profesionální kvalita a nedostatek praktických zkušeností.

  Odborné vzdělávání a aplikaci -orientované vysokoškolské vzdělávání má velký význam při školení talentů, socioekonomickém rozvoji a národní konkurenceschopnosti.Za prvé, vysokoškolské vzdělávání zaměřené na odborné vzdělávání a aplikaci může uspokojit potřeby společnosti v různých typech talentů a podporovat zaměstnanost a hospodářský rozvoj.Za druhé, vysokoškolské vzdělávání zaměřené na odborné vzdělávání a aplikace pomůže zlepšit praktické a aplikační schopnosti studentů a kultivovat inovativní talenty, které se přizpůsobují sociálnímu rozvoji.Kromě toho může vysokoškolské vzdělávání zaměřené na odborné vzdělávání a aplikaci také podpořit přiměřené přidělování vzdělávacích zdrojů a podpořit koordinovaný rozvoj vzdělávacího systému.Aby se vyřešil problémy s vysokoškolským vzděláváním odborné vzdělávání a aplikace, autor věří, že je nutné provést výzkum na tréninkovém modelu dvoucestného tréninku talentů pro spojení.Posílením spojení mezi odbornou vzděláváním a běžným vzděláváním, optimalizací nastavení učebních osnov a výukou obsahu, zlepšením kvality učitelů, čímž se zlepšuje kvalita školení talentů, uspokojuje sociální potřeby a podporuje zdravý rozvoj odborného vzdělávání a aplikované vysokoškolské vzdělávání v mém země.

  Zlepšete mechanismus, aby bylo spojení plynule

  Systém učebních osnov je klíčovým spojením a důležitým složením vzdělávacího systému.Odborné vzdělávání a aplikaci -zaměřené na vysokoškolské vzdělávání by mělo dosáhnout účinného spojení v systému učebních osnov, aby se zajistilo, že studenti mohou v procesu dalšího studia nebo zaměstnanosti hladce přecházet.Za prvé, obě strany by měly společně formulovat standardy učebních osnov, aby byla zajištěna komunikace obsahu kurzu.Za druhé, fáze odborného vzdělávání by měla věnovat pozornost pěstování praktických dovedností studentů a použití fáze vysokoškolského vzdělávání musí posílit učení teoretických znalostí.Kromě toho by obě strany měly provádět vzájemné uznání učebních osnov, aby studenti mohli během procesu dalších studií snížit opakované učení a zlepšit účinnost učení.

  Současně, aby bylo možné dosáhnout spojení mezi metodami výuky a prostředky, mělo by se vysokoškolské vzdělávání zaměřené na odborné vzdělávání a aplikací plně využívat moderní vzdělávací technologie, jako jsou online výukové platformy a experimenty s virtuálními simulacemi.Obě strany by měly přijmout výukové modely, jako je projekt -a učení případů, aby se zlepšily praktické a inovativní schopnosti studentů.Obě strany by navíc měly také posilovat výstavbu učitelů, zlepšit úroveň vzdělávání a výuky a vědecký výzkum schopností učitelů uspokojit potřeby metod výuky a prostředků.

  Zřízení vědeckého a přiměřeného systému hodnocení je důležitou zárukou pro souvislost mezi vysokoškolským vzděláváním v odborném vzdělávání a aplikací.Obě strany by také měly rovnoměrně vyhodnotit standardy a věnovat pozornost komplexní kvalitě studentů, včetně schopností uchopení znalostí, úrovně dovedností a inovací.Zároveň by systém hodnocení měl odrážet proces a dynamiku a věnovat pozornost růstu a rozvoji studentů.Kromě toho by obě strany měly také posílit vzájemné uznání a přeměnu výsledků hodnocení, aby poskytly základ pro vstup a zaměstnání studentů.

  Spojení učitelů je klíčem k úspěchu vysokoškolského vzdělávání odborného vzdělávání a aplikací.V tomto ohledu by obě strany měly posilovat výměny a školení učitelů a zlepšit úroveň vzdělávání a výuky a vědecký výzkum učitelů.Kromě toho mohou obě strany také sdílet vysoce kvalitní vzdělávací zdroje, jako jsou učebnice, výukové plány atd. Pro zlepšení kvality vzdělávání a výuky.Současně posilujte školu -vstupní spolupráce, zaveďte podnikové technické talenty k účasti na vzdělávání a výuce, aby se učitelé mohli lépe přizpůsobit potřebám spojení mezi odbornou vzděláváním a žádostí -vysokoškolským vzděláním.

  Inovace kultivačního modelu, soustředný a vzdělávejte talenty

  V současném vzdělávacím systému v mé zemi existují určité problémy mezi propojením mezi odborným vzděláváním a žádostí -zaměřeným na vysokoškolské vzdělávání, jako jsou nejasné cíle školení, opakované nastavení kurikula a plýtváním zdroji výuky.Aby bylo možné lépe propagovat dvoustupňové spojení mezi vysokoškolským vzděláním a zlepšením kvality školení talentů, je nutné zlepšit a optimalizovat stávající model školení talentů.

  Nejprve musíme objasnit cíle a zdůraznit vlastnosti.Cíle školení v odborném vzdělávání a žádosti -ověřené vysokoškoláky by měly být jasně objasněny, aby se zajistilo, že oba mají dobré spojení.Odborné vzdělávání pěstuje hlavně talenty s určitými profesními dovednostmi a praktickými schopnostmi a zaměřuje se na praktické provoz a technické aplikace studentů.Na základě tohoto vysokoškolského vzdělávání posilujeme teoretické výuku a kultivujeme inovativní schopnosti a komplexní kvalitu studentů.Proto, pokud jde o nastavení učebních osnov a výuku obsahu, by mělo by se vysokoškolské vzdělávání zaměřené na odborné vzdělávání a aplikaci zaměřené na vlastní zaměření a vytvořilo se dobře zavedený a výrazný tréninkový systém.

  Za druhé, systém učebních osnov musí být připojen k sdílení vzdělávacích zdrojů.Vysokoškolské vzdělávání zaměřené na odborné vzdělávání a aplikaci vybuduje systém kurikula, který se navzájem spojuje s dosažením sdílení zdrojů.V závěrečné fázi odborného vzdělávání lze zavést některé kurzy vzdělávání zaměřeného na aplikace, aby se studenti mohli během přechodného období postupně přizpůsobit vysokoškolskému učení.Současně se může vysokoškolské vzdělání zaměřené na aplikace poučit z praktické pedagogické zkušenosti s odbornou vzděláváním a posílením praktického školení studentů.Spojení systému učebních osnov může nejen zlepšit efektivitu vzdělávacích zdrojů, ale také poskytnout studentům bohatší volbu učení.

  Zatřetí musíme posílit výstavbu učitelů a zlepšit kvalitu výuky.Učitelé jsou klíčem k vzdělávání a výuce.Může zlepšit komplexní kvalitu a schopnost výuky učitelů prostřednictvím metod, jako je vzájemné zaměstnání, školení a diskuse.Současně se zavedení firemního technického personálu účastní výuky, obohacení týmu učitelů a zlepšení úrovně praktického výuky.Na tomto základě posilujte monitorování kvality výuky, abyste zajistili kvalitu školení talentů.

  Začtvrté, musíme prohloubit školu -doprovodná spolupráce a rozšířit kanály pro rozvoj studentů.Odborné vzdělávání a aplikaci -zaměřené na vysokoškolské vzdělávání by mělo prohloubit školu -vstupní práci, posílit kombinaci průmyslu -Univerzita -výzkum a poskytnout studentům více praktických a pracovních příležitostí.Skutečnou pracovní schopnost studentů můžete kultivovat podle společných základů stáží s podniky a provádět průmysl -University -Research Project.Kromě toho spolupracujete s aplikovanými vysokoškolskými vysokoškolskými vysokými školami na poskytnutí studentů s jedním službami, jako je vysokoškolské učení, stáž a zaměstnanost a rozšíření rozvojových kanálů studentů.Posílit publicitu a propagaci a posílit porozumění a porozumění odbornému vzdělávání a aplikaci -zaměřené na vysokoškolské vzdělávání.Zřídit mechanismus spolupráce mezi odbornou vzděláváním a žádostí o vysokoškolské vzdělávání na podporu výměn a spolupráce mezi školami a podniky a průmyslovými odvětvími.

  Za páté, musíme zlepšit podporu politiky a zlepšit léčbu studentů.Vláda hraje klíčovou roli v propagaci a provádění odborného vzdělávání a žádosti -zaměřené na vysokoškolské vzdělávání.Vláda musí formulovat relevantní politiky a systémy, aby zajistila hladkou implementaci modelu školení talentů.To zahrnuje polohování a rozlišení odborného vzdělávání a žádosti -vysokoškolské vzdělávání a objasnění jejich příslušných vzdělávacích cílů a směrů školení.Zároveň musí vláda také formulovat odpovídající pobídky a omezení, aby povzbudila a podpořila souvislost mezi odbornou vzděláváním a žádostí -ověřeným vysokoškolským vzděláním.Zvyšte podporu pro odborné vzdělávání a aplikaci -orientované vysokoškolské vzdělání Two -Way Talent Training Model.Jako je optimalizace politiky zápisu, zvýšení finančních investic do odborného vzdělávání, zlepšení léčby studentů a povzbuzení studentů, aby si vybrali cesty odborného vzdělávání.Současně posílejte propagaci a propagaci modelu školení talentů a zlepšujte sociální uznání.

  Stručně řečeno, zlepšení a optimalizace odborného vzdělávání a žádosti -orientovaného vysokoškolského vzdělávání Two -Way Talent Training Model vyžaduje společné úsilí vlády, škol, podniků a společnosti k objasnění cíle, optimalizovat systém učebních osnov, posílit konstrukci konstrukce v konstrukci. Učitelé zlepšují podporu politiky.Aby se zajistila kvalita a účinnost odborného vzdělávání a aplikovaného vysokoškolského vzdělávání, je nutné neustále zlepšovat a zlepšovat.Současně je podle změn v sociálních a podnicích nutné včas aktualizovat a upravovat model školení talentů, aby neustále zlepšoval úroveň modelu tréninku talentů.

  (Autorská jednotka je Shandong Union College. Téma je z výzkumného projektu odborného vzdělávání a reformy výuky v provincii Shandong v roce 2023.

  Reference

  [1] Výzkum a praxe Yuan Tianli, Shang Wen, Zhu Xiaoping.

  [2] Zhang Yuanbao, Shen Zonggen.

  („Dobře -off“ · Čína dobře -off exkluzivní návrh)