Příliv komentáře 丨 College a Middle School se spojila s vámi, odvodí to novou vzdělávací úzkost?

Hu Xinhong, speciální komentátor klienta Chao News

Pekingská univerzita nedávno oficiálně oznámila, že druhá fáze „základny separace talentů v Pekingské univerzitě“ (dále jen označovaná jako „komunistická vzdělávací základna“) byla udělena více než 20 známým středním školám v Pekingu.Toto je další průzkum modelu připojení univerzity Pekingské univerzity po prvním funkčním období v roce 2021.Univerzita Tsinghua pak dosáhla záměru spolupráce spolupracovat se 6 středními školami v okrese Chaoyang v Pekingu, jejímž cílem je využít potenciál studenta a kultivovat nejvyšší inovativní talenty.

Je nutné, aby se rozvoj časů zapojil do středoškolského vzdělávání předem, aby mohl udělat dobrou práci střední školy a vysokoškolské vzdělávání.V posledních letech se řada domácích univerzit v Číně začala zapojit do velkých a středních škol. talenty.Za normálních okolností jsou velké a střední školy spojeny se dvěma modely univerzitních učitelů vstupujících na střední školy a studenty středních škol na vysokou školu, nebo mají obojí.„Ko -vzdělávací základna“, kterou zahájila Peking University, je hlavně bývalá a před třemi lety Fudan University zahájila „víkendovou školu“ všem studentům středních škol v Šanghaji tři roky -nejvyšší prioritní plán pro nejvyšší disciplínu Top Disciplína byla druhá.

V dojmech mnoha lidí je střední škola nejdůležitějším stádiem akademické zátěže.Ve skutečnosti, pokud pochopíte umístění vzdělání pro trochu propojení vzdělávání, nemusíte mít takové obavy.

Například univerzita první dodatek si klade za cíl poskytnout řadu kurzů pro studenty středních škol, kteří mají pravomoc se učit, a poskytnout vědecký základ pro výběr talentů na vysoké úrovni univerzit. Pokuste se změnit jednoúrovňový model talentů, který se spoléhá na test znalostí a schopnosti posílit hodnocení procesů a prozkoumat zřízení různých mechanismů hodnocení talentů.

Oficiální webová stránka přijímací kanceláře Peking University ukazuje, že „komunistická základna“ je špičatá -k -invativní model školení talentů zřízený tak, aby posílil oboustrannou komunikaci mezi univerzitami a středními školami.Na sympoziu o výběrovém a výcvikovém semináři, který se konal v březnu letošního roku, Huang Zonging, ředitel úřadu pro přijímací univerzitu v Pekingské univerzitě, uvedl, že „základna společné vzdělávání“ posílí střední školy a různé disciplínové soutěže prostřednictvím akademických přednášek, studentských komunit, zimy, zimy a letní učebny a různé soutěže o disciplínu.Jinými slovy, „ko -vzdělávací základny“ neovlivní normální učení studentů.

Pro některé studenty středních škol s volným časem je význam univerzit a středních škol velmi daleko.Stručně řečeno, správně v obsahu univerzity předem může opravdu cítit, že metody učení a učení univerzity, stimulovat zájem o školení, mohou také rozšířit vizi studentů, zvážit svůj vlastní směr rozvoje předem a vyhnout se slepotě v univerzita.

Univerzity a střední školy samozřejmě musí společně zabránit nové vzdělávací úzkosti.Ačkoli model šlechtění není vyrovnat se s propagací, neexistuje žádný mechanismus, který ovlivňuje spravedlnost, jako je přijetí skóre a „přímé“ kooperativní vysoké školy a univerzity, a obvykle to mají pravomoc učit se. Zamotané, ale možné změny zahrnující cestu dalších studií považovaly rodiče za „konečnou jižní zkratku“ slavných škol, čímž změnily vnitřní role „novou stopu“.Kromě toho se někteří lidé obávají, že to umožní dětem ve velkých městech užívat si více slev na vzdělání, což může zhoršit diferenciaci rozvinutých oblastí a zaostalých oblastí, měst a venkovských oblastí, aby podpořily vytvoření efektů Matthew.Tyto problémy by se měly potýkat s přiměřenými vysvětleními a vedením.

Období objevování inovativních talentů na mezinárodní úrovni pokračovalo v postupu vpřed a velký a střední velikost prostřednictvím tréninku je nezbytným trendem.Mnoho specializace dětí není explicitní.Jak otevřít různé bariéry a umožnit velkým a středně velkým připojeným modelům, aby vytvořily blízký a koherentní řádný tréninkový systém z extra -křivodílné pomocné úrovně rozptýleného systému, který lze popsat jako dlouhou cestu.