Peking má v úmyslu tyto dva okresy doporučit jako národní experimentální zónu pro speciální vzdělávání

Zprávy CCTV

  : Podle veřejného popisu „kapitálového vzdělávání“ bylo nedávno propuštěno ministerstvo školství, aby se přizpůsobilo nové situaci a požadavkům reformy a rozvoje speciálního vzdělávání a zřídilo řadu experimentálních zón speciálních vzdělávání napříč země.

1 & mdash;

  Podle požadavků dokumentů může každá provincie doporučit města (prefektury, státy, aliance) nebo kraje (města, okresy, vlajky), aby vyhlásily experimentální zóny, aby prozkoumaly efektivní praktický model rozvoje speciálního vzdělávání a podpořila vysokou kvalitní rozvoj vývoje kvalitního vývoje a podporu Speciální vzdělání.

Haidiánský okres

  Pekingská městská komise pro vzdělávání nasadila a uspořádala příslušnou práci a byla přezkoumána a schválena okresním nezávislou žádostí, přezkumem odborníků a ředitelem Komise pro městské vzdělávání.

  Poté, co bude oficiálně potvrzen seznam experimentální zóny národního speciálního vzdělávání, povede komise pro městské vzdělávání výstavbu experimentální konstrukce města, posílí efektivitu dotazování, pravidelně organizuje diskuse a výměny a svědomitá shrnutí zážitku z kondenzace a shrnutí kondenzačního zážitku .

Experimentální úkol

  Experimentální zóna národního speciálního vzdělávání zahrnuje hlavně & mdash;

  1

Rozšiřte služby Special Education Segment Service

  Prozkoumejte zřízení speciálního vzdělávacího systému spojeného z předškolního věku na střední školu nad střední školou, což účinně zvyšuje nabídku speciálních vzdělávacích titulů.

  Zlepšit mechanismy fiskálního bezpečnosti speciálního vzdělávání, zlepšit průměrný systém finančních prostředků a politiku dotace na financování a prozkoumat zřízení bezplatného vzdělávacího systému pro základní etapu školství studentů.

  Posílit vybavení odborných učitelů speciálního vzdělávání, posílení záruky učitelů a zlepšení standardů příspěvků na učitel speciálního vzdělávání.

  Propagujte výstavbu středisek pro speciální vzdělávání a zlepšují mechanismus řízení a dohledu a hodnocení provozu.

  2

Rozšiřte speciální vzdělávací služby

  V kombinaci se skutečným rozvojem regionálního vzdělávání, společných univerzit a vědeckých výzkumných institucí prováděly vzdělávací a výuku výzkumu a pilotních prací na zvláštních potřebách, jako jsou děti s autismem, více postižených dětí a děti postižených koordinovaných mechanismů.

  Zaměřte se na zkoumání výstavby speciálních vzdělávacích škol (oddělení) speciálního vzdělávání u dětí s autismem a vytvoření systému pomoci dětem s dětmi s autismem.

  3

Posílit kvalitní konstrukci speciálního vzdělávání

  Prohloubejte reformu výuky učebních osnov, implementujte národní učební standardy, standardizujte využívání výukových materiálů, prozkoumejte efektivní výukový model integrace vzdělávacích učeben a zlepšit specifikace řízení kvality a mechanismy řízení kvality na místě.

  Posílit výstavbu výuky a výzkumu kurikula speciálního vzdělávání a systémů výuky a výzkumu.

  Propagujte reformu hodnocení kvality speciálního vzdělávání, prostudujte nástroje pro hodnocení kvality regionálních škol a zlepšují mechanismus organizační implementace a monitorování hodnocení kvality speciálního vzdělávání.

  4

Posilujte konstrukci zdrojů digitálního vzdělávání

  Aktivně propagují digitalizaci a inteligentní transformaci a rozvoj speciálního vzdělávání, prozkoumávají nové technologie, jako je internet, cloud computing, velká data, virtuální realita a umělá inteligence, a propagují konstrukci inteligentních kampusů a inteligentních učeben speciálního vzdělávání.

  Rozvíjet personalizované výukové a vzdělávací zdroje speciálních studentů.

  Prozkoumejte digitální vzdělávací a výzkumnou platformu a konstrukci zdrojů.

  Podporovat interoperabilitu a sdílení údajů souvisejících s údaji dětí se zdravotním postižením a rozšířit pokrytí zdrojů s vysokou kvalitou.

V reakci na klíčové a obtížné otázky určené „generálním úřadem generálního úřadu Státní rady pro„ čtrnáctý pětletý “plán rozvoje a zlepšení speciálního vzdělávání“ čtrnáctého pětiletého plánu “státní rady,, státní rady,, Pokuste se nejprve provést experimenty s reformou speciálního vzdělávání, vytvořit mechanismus zvukové záruky a pracovní mechanismus poskytovat zkušenosti pro další části země