Oriental Image China Fashion obřad uspořádal třetí dávku ceremoniálu a mediální konference v oblasti podpisu firem

23. dubna, „2024 · Guo Yun Huaguang“ Eastern Image China Fashion Fashion obřad je třetí šarže ceremoniálu a mediální konference v oblasti podpisu v Číně.Více než deset předních, pilířů a speciálních značkových podniků z klenotnického průmyslu podepsalo smlouvu s organizačním výborem obřadu.
Na začátku akce přednesl Wei Xiang, co -organizátor módního obřadu Orienttal Image China, a generální ředitel Shenzhen Jewelry Industry Service Co., Ltd., projev.Řekl, že cílem Festivalu Fashion Image China Festival je dále rozšířit vliv čínských značek šperků doma i v zahraničí, podpořit vysoce kvalitní rozvoj Shenzhenova zlatého šperkovnicového průmyslu a upevnit strategické umístění Shenzhenova „budování globálního módního kapitálu“ .Jako jeden z nejaktivnějších trhů s šperky na světě je čínský klenotnický průmysl uveden v jeho nejpo potenciálním rozvojovém období.Zaměřte se na nejvyšší úroveň značky, kreativity, design a řemeslné zpracování, jako dopravce, spolu s globálními odborníky na průmysl a médii, pomáhají transformaci a modernizaci průmyslu Shenzhen zlatých šperků.
Při rozhovoru o významu a hodnotě obřadu Cao Yang uvedl, že zřízení platformy pro zřízení obřadu je povzbudit více podniků a značek, aby se účastnily procesu kopání a rafinace čínské kultury, duchovní identifikace a emoční prvky.Téma „Orientálního obrazu“ je nejen zdůraznit jedinečnou kreativní estetiku čínské kultury, ale také dosáhnout smyslu kulturní sebevědomí, kulturního vědomí, sebevědomí a sebevědomí.
Xiong Bing, celkové plánování projektu, se zaměřuje na význam ceremoniálu účasti společnosti z hlediska zlepšení povědomí o značce.V současné době se „nová produktivní produktivita“ stala horkým slovem a jak podpořit produktivitu s inovacími, je také klíčovou otázkou pozornosti praktikujících.Podle pohledu Xiong Bing je vytvoření kognitivního díla a vytvoření ikonického stylu bez ohledu na značku nebo výrobce nejvyšší prioritou současného vývoje.Vyjádřila, že doufá, že více šperků na jedné straně ukáže ikonické produkty na široké platformě. , na druhé straně to také pomůže značce navázat emocionální spojení se spotřebiteli a nakonec dosáhnout účinku zvýšení vlivu a konkurenceschopnosti trhu.
V následujících odkazech Xue Junhao a Liang Yi také podrobně vysvětlili o dvou tématech „Požehnání umění umění“ a „šperky a celkové podobě“.
Xue Junhao řekl, že v současné době existuje jen hrstka módních přehlídek jako hlavní postava. design a je odhodlán vytvořit více vitality a šokující vizuální hostiny.
Liang Yi uvedl, že v prvním módním obřadu vytvořilo zřízení „nejlepšího celkového modelu ceny“ kreativně pozornost veřejnosti na celkové umění s vysokým ukončením šperků a vysoké módy.Ve skutečnosti, jako důležité médium k vyjádření individuality a vkusu, by šperky měly zdůraznit celkové porovnávání, které doplňuje prvky, jako je oblečení, účesy a make -up.A tento obřad stále testuje koordinaci celkového tvaru, která vyžaduje společné úsilí značky, návrháře, vizážistky, stylistky a dalších večírků, aby zajistilo, že každý detail je v souladu s celkovou atmosférou a tématem.
Na slavnostním podpisu těžkého dramatu, Jin Yafu, Da Nixin Cheng, Jeeye Jewelry, Shanxi porovnával šperky, šperky Fuwanfu, šperky Jindexin, JI LI, Century Farm Jewelry, Foshan’s Great Jewelry, Jelední značka návrháře: Yan Fangze, Yu Yue Jewelry Více než tucet značek, jako je Gold a další deset značek Yang Yichao, podepsalo smlouvu se zástupci organizačního výboru obřadu.V tomto okamžiku celkem 35 šperků podepsalo dohodu o spolupráci s orientálním image čínský módní obřad „2024 · Guo Yun Huaguang“.(China Daily Shenzhen Reporter Station Wang Xu)
Zdroj: China Daily.com
Zpráva/zpětná vazba