Okres Rencheng: Pět vzdělávání a konsolidace rozvoje nadace Bacon Casting Souls k vytvoření vzdělávací vysočiny

Jining News Network (reportér Luan Weina) Ráno 26. dubna organizoval zpravodajský úřad pro jingové městské vlády„Zaměření na vývoj vysoké kvality vzdělávání se snaží napsat lidovou spokojenost s výchovou odpovědí na odpověď“ Téma Tisková konference (relace 4) -Special Rencheng,Představte příslušnou situaci rozvoje vzdělávání v městských oblastech.

Okres Rencheng je hlavní oblastí hlavní městské oblasti Jing City a integrace a rozvoj městských oblastí.V okrese je 69 primárních a středních škol, 100 kampusů a 130 000 studentů;V posledních letech byla se silným vedením městského výboru a městské vlády a péčí a podporou městského vzdělávacího úřadu zakotvena stavební cíl „vzdělání“ v městské oblasti. V regionu vykročila dopředu z „rovnováhy“ na „vysokou kvalitu“.

Za prvé, vedoucí budov strany představují nové počasí v integraci inovací.Integrace ideologických a politických kurzů na primárních a středních školách je koordinována.K dispozici je 46 tajemníků stranických organizací a organizací na trasách a 39 zástupců na plný čas.Okresní vzdělávací a sportovní úřad byl hodnocen jako pokročilá jednotka teoretických vzdělávacích prací ve městě a pokročilý kolektiv městských důstojníků a podnikání.

Za druhé, kvalita vzdělávání dosáhla nových výsledků k rozvoji konotace.20. lekce okresu byla vybrána jako základní vzdělání ministerstva školství a město bylo první ve městě po dobu dvou po sobě jdoucích let. Provincie a výcvik provincie provincie je typické, což je jediné výsledky ve městě; , více než 60 křížových školních kurzů a více než 50 národních, provinčních a městských charakteristických škol a demonstračních škol;

Zatřetí, záruka vzdělávání se stala novým vrcholem očekávání mas.Projekt výstavby školy byl neustále povýšen a tři primární a střední školy včetně kampusu na základní škole v Huojiajie byly dokončeny a v zásadě jsou dokončeny a vysoce kvalitní vzdělávací zdroje jsou v podstatě dokončeny a vysoce kvalitní zdroje vzdělávání pokračují; rozšířit.Na základě veškeré realizace tepla a teplu, školních autobusů atd. Všechny venkovské školy realizují koupelny;

Začtvrté, komplexní reforma pronikla do nové vitality v komplexním pokroku.Off -kampusová instituce řídí „1+3+4“ jako městský model a byl propagován ministerstvem školství ve městě. Při provádění pilotní reformy informatizace managementu školních aktiv je standardizovaná pilotní reforma finančního řízení v kavárně, oblast modelu finančního managementu, jediné město.Investice více než 1300 milionů juanů byla investována a byla to standardizovaná psychologická poradenská místnost pro výstavbu 75 škol.Skupina běží na venkovské školy. .

V roce 2024, okres Rencheng přijme provádění „šesti tří let akčních plánů“ vzdělávacích prací městské strany, v důsledku provádění záruky vzdělávání, optimalizace přidělování zdrojů, vzdělávání duše, vysoce kvalitní vyvážený rozvoj, rozvoj, vysoce kvalitní, vyvážený rozvoj, vysoce kvalitní, vyvážený rozvoj, vysoce kvalitní, vyvážený vývoj, vysoce kvalita. Zlepšení kvality výuky, silné učitelské týmy, silné učitele týmu „šest hlavních projektů“ základny, usilují o vytvoření národního povinného vzdělávání vysoko kvalitní vyvážené rozvojové zóny a vybudování městské „vysočiny“.

Nejprve zdůrazněte umístění vysokých bodů k dosažení komplexní optimalizace podmínek městských a venkovských škol.Prvním je implementace eliminace velkých tříd.Během 2 let investoval 630 milionů juanů, postavil 5 nových primárních a středních škol a letos bylo přidáno 9 200 nových titulů. „Druhý vrchol“ podzimního zápisu neustále.Druhým je implementovat kvalitu veřejných mateřských škol.Za dva roky bylo rozšířeno 20 nových a rozšířených veřejných mateřských škol a bylo zvýšeno 5 400 stupňů a míra publicity předškolního vzdělávání byla 75%. .Urychlete konstrukci integrace péče o děti.Třetí je implementovat operace zesílení středních škol.Vyplňte výstavbu druhé fáze střední školy č. 1, vylepšete podpůrné zařízení experimentální střední školy a na podzim dosáhnete dvojitého upgradu výuky a hardwaru veřejné školy; vysoce kvalitní střední školy.

Za druhé, zdůrazněte optimalizaci struktury a dosahujte komplexního zlepšení kvality učitelů.Prvním je posílení řízení ředitele.Naučte se správu ředitelů, vyberte ředitele velkých škol v městské experimentální základní škole, základní školu Huojia Street a obecní experimentální experimentální juniorskou střední školu a zahrňte jej do celkového plánování okresního výboru, zlepšit jmenování, management, zlepšit jmenování ředitele, řízení, management, management, management, management, management, management, management, management, management, management, management, management, management. a mechanismus hodnocení a zlepšit schopnost školy řídit školy.Založte fond rezervních talentů v primárních a středních školách a vyberte 20 viceprezidentů městských a venkovských burz ve střední úrovni kádrů na základních a středních školách, aby propagovali mladší a profesionální tým ředitele.Druhým je zlepšit systém vývoje učitelů.Zvyšujeme nasazení učitelů, prohloubíme reformu reformy řízení „zaměstnání v kraji“ a dále podporuje výměnu učitelů měst a venkova. Kvalitní učitelé.Komplexně implementujte tituly titulů učitelů v konkurenčním systému kroku.Nadále zvyšuje zavedení vysoce kvalitních učitelů.Třetí je posílit výstavbu „tří“.Prozkoumejte zřízení „tří projektů a pětiúrovňových echelonů“ vzdělávacího systému, propojte dobře známé univerzity, jako je Peking University, porovnávejte národní pokročilý národní, proveďte 200 personalizovaných „řádů“ školení, učitelé školení s více než 10 000 lidmi. Nově vybrané 50 městských oblastí v městských oblastech.

Zatřetí, zdůrazněte hlavní podnikání hlavní odpovědnosti a dosažení komplexního průlomu kvality vzdělávání a výuky.Prvním je plně implementovat pracovní úlohu „dvojité redukce“.Prohloubejte reformu výukového modelu ve třídě, spoléhejte se na celkový koncept výuky „velké jednotky“, prohloubejte reformu výuky, zlepšují kvalitu výuky, vytvářejí efektivní učebny a zajistěte, aby celkové hodnocení středních školních zkoušek řady Mezi první tři ve městě; usiloval o vytvoření základní základny pro vzdělávání a výzkum v provincii Shandong.Pokračujte v zvyšování řízení institucí pro školení mimo školu, dále standardizují řízení a vytvářejí dobré vzdělávací prostředí pro zdravý růst studentů.Druhým je pokračovat v posilování výměn a spolupráce.Posílejte dokování s výzkumným ústavem Konfucius a výzkumným ústavem Mencius a v důsledkové propagaci tradiční kultury čínské kultury a pěstování čínské kultury a kultury kanálu, kultury Tai Bai a další místní kulturní vzdělávání pro vstup do areálu, pro vstup do areálu. Učebnice a mysl.Poučte se ze zkušeností s pokročilými regiony, implementujte „Plán výstavby školy“, řídit „One School, One Project“, který řídí „One School, One Brand“, a vytvořit dávku jedinečných škol s pokročilým nápady a vlivným řízením v provincii.Třetí je prohloubit reformu skupinových škol.Dále vyřešit a shrnout zkušenosti, neustále rozšiřovat pokrytí vysoce kvalitního vzdělávání, nadále snižovat propast mezi městskými a venkovskými školami, zlepšit mechanismus hodnocení a hodnocení vzdělávacích skupin, prozkoumat stanovení nezávislých opatření pro správu práv, propagovat Rozvoj deseti nejlepších vzdělávacích skupin a účinně vytvářet vrchol reformy vzdělávacího systému.

4. Zdůrazněte reformu a inovace a dosahujte komplexní úrovně rozvoje vzdělání.Prvním je udělat dobrou práci reformy vzdělávání „pět vzdělávání“.Rozšiřte cestu „pěti vzdělání“, implementujte novou éru projektu Lide Tree a snaží se tvrdě pracovat v pěstování morálky, růstových znalostí, zvyšování fyzické zdatnosti, zlepšování estetiky, zdokonalování jejich vůle a pokračování v provádění primárních a pokračování Sport sekundárních studentů „Four Seasons League“, Kulturní a sportovní aktivity Drum Numbers, jako jsou kurva soutěže a soutěže o etiketu, aby komplexně zlepšily komplexní kvalitu studentů.Druhým je pochopit celkové zlepšení střední školy.Založil komunitu výuky a výzkumu středních škol v okrese. Střední škola zdůrazňuje vlastnosti umění a těla a staví školu značky v provincii; Vývoj, celkové zlepšení „Vzorec vzdělávání v této oblasti. Nechte každé dítě najít nejvhodnější vývojovou cestu.Třetí je dělat dobrou práci ve vývoji speciálního vzdělávání.Zrychlit rekonstrukci a rozšíření speciálních vzdělávacích škol v okrese, prohloubejte obchodní spolupráci s městskou lidovou nemocnicí, podporujte integraci lékařského vzdělávání a rekreačního vzdělávání, dodržujte rozvoj zvláštního olympiádového výcviku a uměleckého potenciálu, podporuje zdravý rozvoj, podporuje zdravý rozvoj a podporuje zdravý rozvoj a podporuje zdravý vývoj U zvláštních dětí zajistěte, aby úspěšně prošla zvláštní specialitou provincie v celé provincii, kvalita vzdělávacích škol dosáhla přijetí a přijala k dosažení komplexního pokroku různých vzdělávání.

V dalším kroku okres Rencheng dále zvýší investice do vzdělávání, zlepší úroveň vysoce kvalitního a vyváženého rozvoje vzdělávání, podporuje implementaci nových průlomů ve vzdělávací reformě a přispívá k nové úrovni vzdělání. Síla města!