Konala se tematická tisková konference „Vzdělávání a silná konstrukce Jiangsu“ (Xuzhou Speciality)

25. dubna se v Xuzhou konala tematická tisková konference „Education Strong Country Construction of Jiangsu in Action“ (Xuzhou Special Session).Shi Qihong, tajemník stranického výboru a ředitel úřadu Xuzhou Education Bureau, provedl komplexní vydání, které převážně představilo inovativní praxi a vynikající výsledky vysoké kvality rozvoje pracovního vzdělávání a nasazení práce v další fázi.Podívejte se na to společně

Úřad pro vzdělávání Xuzhou vždy pěstoval kultivaci socialistických stavitelů a nástupců, kteří kultivují komplexní vývoj jako základní bod veškeré práce, prohloubí „pět integrace vzdělávání“ morálky, intelektuální, fyzické a práce a dodržují kombinaci vzdělávání a dodržují kombinaci vzdělávání a dodržují kombinaci vzdělávání a dodržují kombinaci vzdělávání a dodržují kombinaci vzdělávání a dodržují kombinaci vzdělávání a dodržují kombinaci vzdělávání a dodržují kombinaci vzdělávání a dodržují kombinaci vzdělávání a dodržují kombinaci vzdělávání a dodržují kombinaci vzdělávání a dodržují kombinaci Výuka s výrobní prací a sociální praxí.Zahrnujeme pracovní vzdělávání do celého procesu školení na primárních a středních školách, procházející všemi aspekty škol, rodin a společnosti, zaměření na pěstování pracovních dovedností a pracovních duchů studentů a na podporu komplexního rozvoje a zdravého růstu studentů.V procesu propagace se také objevilo velké množství typických případů, jako je Xu Hai Road mateřská škola, což poskytuje velké množství praktických modelů pro provádění pracovní výchovy k provádění provádění pracovního vzdělávání a neustálé obohacení práce Model vzdělávání a konotace.

1. Posilujte mechanismus a zlepšte návrh systému pracovního vzdělávání.Prvním je celkový plán propagace designu.Kolem roku 2020 země a provincie postupně zavedly pracovní názory na komplexní propagaci pracovního vzdělávání a poskytovaly nejvyšší úroveň pro provádění pracovní výchovy.V roce 2022 vydala městská strana a obecní vláda „plán provádění pro komplexní posílení pracovního vzdělávání na základních a středních školách v nové éře“. a realizovat městské pracovní výchovu od průzkumu více bodů po celkové plánování a implementaci systému.Druhým je zdokonalení provádění odpovědností za oddělení.„Oznámení o propagaci práce na primární a střední škole v nové éře města v nové éře“ je v souladu s prací a v souladu s prací je svědomitě proveden nasazení městské strany v nové éře město v nové éře „oznámení o podpoře práce na primární a střední škole v nové éře v nové éře“. ve skutečnosti formuloval.Současně je pracovní vzdělávání zahrnuto do pracovních pracovních míst ve městě a klíčové úkoly budou rozloženy na všechny části institucí.

Za druhé, konsolidujte hlavní pozice a prohlubujte provádění kurzů pracovního vzdělávání.Prvním je otevřít národní kurzy.V posledních letech země postupně zavedla plán plánování kurzu, který by postupně realizoval nezávislé oddělení pracovního vzdělávání.Úřad pro městské vzdělávání svědomitě implementuje národní plán učebních osnov, přísně začleňuje pracovní vzdělávání do řízení učebních osnov a zajišťuje, aby pracovní kurzy nebyly každý týden menší než 1 hodinu.Úřad pro městské vzdělávání pravidelně provádí dohled a inspekci, aby zajistil, že všechny univerzity na různých místech zahájí kurzy.Všechny školy ve městě kompaktují odpovědnost za pracovní vzdělávání, věnují plnou hru vedoucí roli školy, pečlivě implementují požadavky plánu učebních osnov, vedou studenty, aby vytvořili správné hodnoty pracovních hodnot prostřednictvím výuky vysoce kvalitní třídy a Systematicky se naučí potřebné pracovní dovednosti.Druhým je optimalizace a zlepšení kvality učebních osnov.Rovnoměrně formulujte seznam úkolů práce studentů primárních a středních škol ve městě, zdůrazňují zaměření pracovního vzdělávání a vědecky navrhují pracovní programy.Základní školy věnují pozornost osvícení a vývoji zvyklostí.Na základně kurzu Jiangsu ve městě byly zabudovány Fengxian Huankovou střední škola a Xuzhou praxe.Třetí je přehrát funkci orientovanou na hodnocení.Zkoumání komplexního hodnocení kvality v provincii začalo v roce 2018 prozkoumat komplexní hodnocení kvality.V posledních letech se naše město vždy zavázalo k prohloubení reformy hodnocení jako výchozí bod, zlepšení kvality a efektivity pracovního vzdělávání a založení systému hodnocení založeného na školním vzdělávání, rodinném vzdělávání a sociální praxi. Systémy, komplexně prozkoumají koncept pracovního postoje a úrovně pracovních dovedností, hrají roli pobídkového vedení a získaly dobré výsledky.Čtvrtý je organizovat tematické praxe.Úřad pro městské vzdělávání a městský civilizační úřad vzali téma „Casting Dreams a snaha o vytvoření budoucnosti“, organizovaly řadu praktických aktivit pro vzdělávání v oblasti pracovního vzdělávání na primárních a středních školách v Xuzhou City. Tradiční řemeslné zpracování, nové technologické zkušenosti a aplikaci, ukazující výsledky práce a sdílení práce v grafickém a video formy.

3. Posilujte školení a posilujte tým učitelů pracovního vzdělávání.Prvním je posílení vybavení učitelů práce.Primární a střední školy Xuzhou jsou vybaveny komplexními praxemi v souladu s provinčními standardy a založily tým instruktorů, kteří jsou částečně a relativně stabilní a relativně stabilní.V současné době jsou zapojeny primární a střední školy ve městě.Vybaven 24 částečnými časem komplexními praktickými aktivitami a instruovaly školy, aby provedly pracovní vzdělání.Druhým je zlepšit profesionální úroveň učitelů.Implementujte projekt pro zlepšení obchodní kapacity učitelů vzdělávání, aktivně provádějí výzkum výuky učebních osnov, organizujte každoročně městskou soutěž pro pracovníky a technické učitele na primárních a středních školách ve městě. Odkazy „Výuka, produkce kurzu, výuka simulace“.V březnu 2023 se v provincii shromáždily v Xuzhou, aby se diskutovaly o otázkách, jako je výstavba systému kurikula a integraci vzdělávacích zdrojů a integrace vzdělávacích zdrojů a integrace vzdělávacích zdrojů a integrace vzdělávacích zdrojů a integrace vzdělávacích zdrojů a integraci vzdělávacích zdrojů a integraci vzdělávacích zdrojů a integraci vzdělávacích zdrojů a integraci vzdělávacích zdrojů a integraci vzdělávacích zdrojů a integraci vzdělávacích zdrojů a integraci vzdělávacích zdrojů.

4. V závislosti na školních podmínkách expandujte mimo zdroje pracovního vzdělávání.Prvním je vytvoření praktické základny.Město vytvořilo 10 kvalitních vzdělávacích a pracovních praxe na primárních a středních školách.Vytvořte 125 off -školní vzdělávací základny po škole, která obsahuje bohaté aktivity pracovní praxe.V roce 2021 bylo více než 20 speciálních učeben včetně základny sociální praxe Xuzhou, provincie Jiangsu, speciální třídy více než 20 speciálních učeben včetně kuchyňského dílny a ekologického zemědělského zážitkového centra a několika „neškodí, jako je výroba v produkci Mazhuang Xiangbao a tradiční vaření Wantongu a tradičního piva Wantongu, tradiční vaření Wantongové vařené „Čínské Lao Zee“ Labor Education Obdržela více než 10 000 studentů základních a středních škol ve městě, aby se účastnili pracovní praxe, aby se účastnili pracovní praxe rok.Základna Xuzhou Menší sociální praxe, Fengxian Zhijianská základní a střední škola praxe a základna v krajské veverce Kaka Labor Education Base byla hodnocena jako „vynikající základna pro pracovní vzdělávání a komplexní praxi základní a střední školy v provincii Jiangsu“ od provinčního oddělení „ Vzdělání.Druhým je aktivně integrovat místní zdroje.Xuzhou má bohaté průmyslové zdroje a výrazné vlastnosti a poskytuje dobré podmínky pro provádění pracovního vzdělávání.Snažili jsme se spoléhat na výhody místních charakteristických průmyslových odvětví na rozšíření zdrojů pracovního vzdělávání a spolupracovali jsme se skupinou XCMG na provádění aktivit „budoucích vědců“ průmyslových výzkumných zájezdů, vyzvali studenty, aby navštívili inteligentní produkční semináře, osobně se účastnili provozu vybavení a osobně se účastnili provozu vybavení a Zažijte kouzlo řemeslné výroby a čínské výroby.Současně byla spuštěna aktivita „Great Power Craftsman Entry Campus“ a bylo pozváno 11 řemeslníků, aby vstoupili do kampusu, vstoupili do učebny, aby provedli pracovní trénink a propagovali ducha řemeslníků a sen o silné zemi.Třetí je pevně provádět domácí vzdělávání.Implementing the „Pengcheng Good Mom and Mom“ ​​​​growth project, relying on the „Hanfeng“ Pengcheng Good Mom Platform and other new media to issue rich family labor education courses to help parents understand the method of labor and education, advocate parents to lead Jejich děti se aktivně účastní domácích prací, které se mohou aktivně účastnit práce v domácnosti a rozvíjet dobré pracovní návyky.

Za páté, povzbuzujte rozvoj a inovace a kultivujte vrcholy pracovního vzdělávání.Prvním je typický model stromové školy.S cílem motivovat školy k provádění vysoké kvality pracovního vzdělávání, městský vzdělávací úřad vybírá každoročně 20 vynikajících škol pro pracovní vzdělávání, aby plně přehrával hlavní roli vynikajících školních demonstrací, zdůrazňuje vrcholy charakteristik a stimuluje nové Cesta městských škol k prozkoumání a optimalizaci implementace pracovního vzdělávání.Pět škol včetně Xuzhou New City Experimental School bylo hodnoceno jako „provinční primární a střední škola v Jiangsu.Druhým je prozkoumat pokrok projektu.Úřad pro vzdělávání obecního vzdělávání zřizuje výhled na práci a vzdělávání, najde kombinaci práce a morálního vzdělávání, spoléhá se na základní vzdělávací konotaci studentů primárních a středních škol, aby se projekt zlepšil, a podporuje provádění originálu školy a charakteristiky práce a charakteristiky práce Vzdělání a aktivně budovat školní značky.Xuzhou Xianghe Základní škola „Konstrukce praktického systému nových zemědělců“ dětské pracovní postavy, Xuzhou Wang Jie Elementary School „„ Sweeping Copper Capital “pro děti zažívá stavba a implementace a implementace praxe morálního vzdělávání“ školy pro prozkoumání individualizovaného pracovního vzdělávání.Třetí je podporovat nezávislé inovace.Nedávno Mateřská škola Xuhai pořádá děti a získala v našem městě mnoho podobných typických látekOkres Jiawang organicky integroval pracovní vzdělávání a životní vzdělávání a využil zdroje životního vzdělávání prováděním pracovní praxe, jako je péče o seniory, a vedl studenty, aby respektovali život a pečovali život.Město Puzhou formulovalo „plán výstavby pracovních kurzů na základní a střední škole“, aby pronikl pracovním vzděláváním v jiných výuce disciplíny a dosahoval vzdělávání učebních osnov.Nová experimentální škola Xuzhou New City zřídila „Junior Agricultural College“, která zřídila zemědělské základny, průmyslovou demontáž a průzkumné místnosti a prováděly bohaté pracovní aktivity.Centrální základní škola město Heqiao, okres Tongshan podepsala smlouvu s Xuzhou Academy of Agricultural Sciences a Xinnong venkovský revitalizační výzkumný ústav s cílem společně vybudovat post -školní vzdělávací základnu a provádění zemědělských výzkumných aktivit.Základní škola Fengxian Zhaozhuang Liuji hrála výhody venkovských základních škol k vývoji školních kurzů, jako jsou „kurzy česneku“ a „kurz sójových bobů“, které skutečně kombinuje výuku ve třídě s výrobní praxí.

V dalším kroku bude úřad Xuzhou Education Bureau nadále propagovat práci a vzdělávání škol ve městě, aktivně předávat nové vrcholy místních výhodných zdrojů pro kultivaci pracovního vzdělávání, usilovat o využití hodnoty práce a vzdělávání, prohloubit se prohloubení, prohloubit se Integrace pěti vzdělávání, podpora komplexního rozvoje studentů, roste talenty, modernizace nové praxe Xuzhou poskytuje pevnou podporu talentů.