Jak přimět studenty aktivně a kreativně experimenty?Nekonečné možnosti zkoumání přírodního vzdělávání v této události

Mohou být vědecké experimenty navrženy studenty sami?Může AI vyhodnotit experimentální schopnosti studentů?Od 25. do 26. dubna se na Hangzhou University of Electronic Science and Technology (střední škola Xiasha) konala událost zaměřená na vědecké vyšetřování a experimentální hodnocení a výuku výzkumu vědeckého šetření a experimentálních schopností studentů základních a středních škol.Páteř výuky z téměř dvou set škol se shromáždil, aby diskutoval o tom, jak se zaměřit na vědecké vyšetřování a experimentální schopnosti, kultivovat nezávislé inovace studentů a experimentální vyšetřovací schopnost a podpořit integraci velkého a středně velkého vědeckého vzdělávání.
V kontextu éry globalizace a informatizace se rychlý rozvoj vědy a technologie také stále více zlepšil vědeckou gramotnost mladých lidí. Nejvyšší priorita vzdělávací reformy.“Nechte vynikající studenty, aby převzali iniciativu jako vědci.“ Kreativní schopnost studentů.
V posledních letech se Hangzhou spojil velký význam pro vysoce kvalitní rozvoj přírodovědného vzdělávání systematicky, je zavázán prohloubit reformu výuky vědy a je odhodlán rozšířit rozšíření vzdělávacího vzdělávání.Jako první dávka pilotních škol v Hangzhou, Hangzhou University of Electronic Science and Technology (Middle School Xiasha) připravuje experimentální centrum AI Science and Technology.V laboratoři vidíme, že když studenti provádějí v experimentu provoz „důvodů pro otevřené a uzavření a uzavření listů rostlin“, čtyři kamery přijímají experimentální proces studentů současně a učitelé mohou sledovat videa Videa na pozadí pro opravu videa.
„Prostřednictvím iterativní aktualizace technických prostředků doufáme, že studenty propagujeme, aby dosáhli kognitivních cílů vyšší úrovně a nechali hlavní gramotnost disciplíny.“ ) a ředitel Tong Yongsheng.Zároveň hodnocení posílení postavení AI doplnil tradiční manuální bodování, může přesně vyhodnotit provádění podrobností o operaci, implementovat standard sjednoceného hodnocení, snížit odchylku hodnocení, dále si uvědomit princip spravedlnosti vzdělávání a snížit a snížit a snížit zatížení učitelů.
Akce byla pořádána Úřadem pro výzkum v oblasti Bandzhou Basic Education, pořádaná Education Bureau of Qiantang District a Teacher Education College of Qiantang District a koorganizována společností Hangzhou University of Electronic Science and Technology (Xiasha Middle School).Ye Tianyu, profesor na Zhejiang University of Technology a magisterský titul, Hu Junmei, vědecký učitel Hangzhou 13. střední škola (General College), a Wang Xinli, přidružená střední škola (Xiasha Middle School), přidružená k Hangzhou University of University of Elektronická věda a technologie, Ni Jinchang, Midwan Middle School, Qiantang District, Hangzhou zástupci provedli téma sdílení tématu, experimentální zobrazení a výuku.
Zpráva/zpětná vazba