"Fish + Egg" dosahuje vysokého růstu jídla Jinzai v prvním čtvrtletí čistého zisku se zvýšil o 88 % rok -za rok

Večer 24. dubna vydal Jinzi Food zprávu o prvním čtvrtletí.V prvním čtvrtletí si společnost uvědomila příjmy 540 milionů juanů, což je nárůst o 23,58%rok -ročně; MILION YUAN, nárůst o 77,45%rok -za rok.
Společnost uvedla, že růst příjmů pochází hlavně z super velkých jednotlivých produktů Jinzi Deep -Sea Fish a „Jedna miliarda“, které jsou křepelčí vejce Jinzi. optimalizace.Stojí za zmínku, že hrubý ziskový rozpětí společnosti v prvním čtvrtletí překročil 30%, což je nárůst o 4 procentní body rok -za rok.
Inovace krále kategorie vede křepelka o více než 100% rok -ročně
Jinzi Food se zabývá hlavně výzkumným a vývojem, výrobou a prodejem čínských příležitostných potravin a nadále se zaměřuje na kategorie zdraví vysokých kvality proteinů, jako jsou neformální rybí výrobky, drůbeží výrobky a sójové výrobky.
Ředitel společnosti Feng Wenji uvedl, že celá kategorie společnosti a všechny produktové série mezi nimi udržovaly růst.
2023 je prvním celým rokem pro zahájení Quail Eggs, přičemž roční tržby přesahují 300 milionů juanů.
Jinzi jídlo má velké naděje na křepelčí vejce.Výroční zpráva ukazuje, že roční konstrukční kapacita společnosti Quail Eggs je ve výstavbě 16 000 tun a 8 000 tun výrobní kapacity.
Průmyslová data ukazují, že příležitostná křepelka jsou horká a vede kategorii volného času.Kromě potravinářských potravin, potravinářských společností, jako jsou Yanjinpu, Liangpinpu a tři veverky, se vymizejí na rozložení.
Jak udržet top -up Jinzi jídlo nadále vede?Odpověď poskytnutá společností „Diferenciace“.V polovině Aabrilu uspořádal Jinzi Food partnerský summit, který vydal první nový průmysl produktů v novém produktovém průmyslu.Vytvořte konkurenceschopnost produktů ze zdravotních a řemeslných bariér, abyste vedli inovace a upgrade kategorií.
Na nedávném výročním zasedání akcionářů předseda Zhou Jinsong uvedl, že společnost obnovila svou misi a trvala na tom, aby „vyráběla dobrá a zdravá jídla pro volný čas a zlepšovala kvalitu života lidí“.
Kromě toho má také super velký produkt Jinzi Deep -sea Malé ryby a několik výkonných předmětů, jako jsou sušené fazole, sušené maso a Konjac.
Schopnost inkubovat stavět produkty je neoddělitelná od strategie „velké položky“ společnosti, jakož i od nepřetržitého a hlubokého pěstování a rozvoje domácího trhu s občerstvením pro volný čas.Zakladatel Zhou Jinsong byl v roce 1990 zapojen do potravinářského průmyslu pro volný čas a zaměřuje se na oblast volného času více než 30 let.Společnost se bude i nadále zaměřovat na vysoký růst zdravých občerstvení.
Kanály značky se zvyšují a vytvářejí občerstvení o více než 100% rok –
Od svého seznamu Jinzai Food pokračoval v podpoře stálého vývoje tradičních oběhových kanálů, moderních kanálů, rozvíjejících se kanálů a online kanálů.Výroční zpráva ukazuje, že počet obchodníků společnosti na konci roku 2023 překročil 3 000, s čistým nárůstem o více než 700.
Feng Wenji uvedl, že společnost nadále propagovala výstavbu značek, kanálů a dodavatelského řetězce v prvním čtvrtletí, fungovaly offline kanály dobře, s příjmy asi 81%, což je nárůst o více než 30%rok -na -rok .Online došlo k více vzorcům E -Commerce na více -o jednom E -Commerce a kvalita zisku se nadále zvyšovala a příjmy 19%v prvním čtvrtletí.
„Jinzai Food se po dlouhou dobu zaměřil na vývoj rozvíjejících se kanálů. Je velmi zaneprázdněn občerstvením, Zhao Yimingem, cukrová hnízda, občerstvení, dobrý chtít přijít, manželku a další 100 občerstvení ve více než 20 000 obchodech.“ Feng Wenji představil tento rok, tento rok, tento rok, tento rok, tento rok v prvním čtvrtletí, příjmy kanálů s občerstvením se zvýšily o více než 100%rok -na rok.Současně společnost aktivně inovativně vyvinula přizpůsobené produkty, rozšířené obchodní obchody, jako je HEMA, a získala dobrou zpětnou vazbu na trhu.
Pro produkty SKU, které jsou přizpůsobeny různým kanálům pro různé kanály, založené na různých kanálech, založené na kombinaci „velkých obalů+rozptýlených jmen“, propagovala produkt pro vstup do energetického kanálu s vysokým potenciálem a vykazoval dobrý trend růstu.
V roce 2023, po dokončení výpisu jídla Jinzai, byl dosažen prvního vývojového cíle „Tři -leté dvojité zvýšení“ a příjmy a čistý zisk se od roku 2020 zvýšil o dvojí nárůst.
Zhou Jinsong uvedl, že nová firemní mise společnosti v letošním roce dále propagovala strategii „velkých položek“, „omni -channel“, „branding“ a „internacionalizace“ a nově spustila cíl rozvoje „Budování jednoho za tři roky opět za tři roky „A nepřetržitě posiloval značku a kanály. S konstrukcí dodavatelského řetězce trváme na tom, abychom se zaměřili na neformální rybí výrobky, drůbeží výrobky, sójové výrobky a další kategorie, nadále vytvářejí chutné a zdravé občerstvení a přinášejí lidem krásný život Plná mladistvé vitality, fyzického a duševního potěšení.(Yang Yang, intoxikovaný)
Zpráva/zpětná vazba