„Dvě -dimenzionální“ podnikání vede boom spotřebu prázdnin v Chengdu Business směrem k rozdělené trati

Over Reportér Zhang Xuan
V roce 2023 vykazovala nestandardní podnikání v Chengdu prosperitu.V roce 2024 se obchod „dvourozměrných“ zametl se silnou dynamikou a stal se rozvíjejícím se typem podnikání, který v tomto odvětví nelze podceňovat.Podle Iresearch se v roce 2023 na 221,9 miliardy jo.Kromě toho podle údajů Xinshang.com v současné době existuje 70 projektů zapojených do dvourozměrných obchodů na celostátní úrovni, z nichž se Chengdu stal důležitým rozvojovým střediskem.
Hned po květnovém dni má Chengdu 11 výstav Manchu.Mezi nimi jsou výstava „Chengdu · Patnáctá světová linka“ a „Ido anime Game Carnival Chengdu Station“ vlivnými výstavami na celostátní úrovni.Během tohoto období použil nákupní středisko Chengdu chytřejší dvě -rozměrné aktivity k vytvoření nových scén spotřeby a podpoře dvojího růstu prodeje cestujících.Kromě toho je v soutěži druhého dimenzionálního podnikání, prvního obchodu, první výstavy a kombinace multibusiness také strategickým místem pro hlavní podniky, které mohou soutěžit o soutěž.
„Two -Dimensional“ Business vede Boom Spotřeba prázdnin
Nedávno se mnoho obchodních čtvrtí v Chengdu stalo karnevalovým svatým místem pro druhou dimenzi.Tianfuhong, Chengdu Wenjiang Hezihui, naděje, Kaid Square · Okouzlující město atd. Spustily dva -rozměrné pop –up obchody a úžasné akce, přitahovaly velké množství fanoušků a „dva -dimenzionální“ nadšence a staly se horkým místem v Fenomén spotřebitelského trhu.
„Linka po dobu dvou hodin, nelze vkládat do„ Chengdu Tianfu Red Shopping Center!Od otevření čtvrtého čtvrtletí roku 2021 se Chengdu Tianfu Hongpie zaměřila na dvourozměrnou stopu, což aktivně přitahovalo mladé spotřebitelské skupiny.Do roku 2023 se tok a prodej cestujících Tianfuhong zvýšil o více než 100%.V prvním čtvrtletí roku 2024 se tok cestujících zvýšil o více než 50%rok -za rok a tržby se zvýšily o více než 100%rok -za rok.Příslušná osoba odpovědná za projekt Tianfu Red odhalila krycímu novináři, že vzhledem k popularitě dovolené v květnu musel Tianfuhong zahájit míru stanoveného toku.Během květnového dne se tok cestujících Tianfuhong zvýšil o více než 100%rok -na -o rok a tržby se zvýšily o 200%rok -, což prokázalo svou silnou přitažlivost a tržní potenciál v oblasti dvourozměrných obchodů.
Doufáme, že nový dimenzionální animační karneval pořádaný společností Outlet vloží novou vitalitu do okresu Xinjin.Tento karneval během prázdnin přidal nejen silný módní trend k Chengdu, ale také přilákal mnoho „dvourozměrných“ Hobby Coser, aby se zúčastnil tematických punčových karet, náhodného domu, anime zkušeností a dalších aktivit.Doufáme, že počet publika, které obdrželi Altles a Poseidonův šťastný svět, se ve srovnání se stejným obdobím loňského roku zvýšil o 18%, což plně prokazuje silnou přitažlivost kultury druhé dimenze.
V dubnu 2024 nebyla ochotna projevit slabost.Během 1. května následoval Chengdu Wenjiang Hesheng a záhlaví OSN Two -Dimensional Event China Joy 1. května zahájila sérii dvou dimenzionálních projektů, včetně obchodu Guzi, společným vyskakovacím obchodem, IP setkání atd.Během 1. května 2024 byl tok cestujících 550 000 a prodal 70 milionů, rok -oročně o 16,6%.
Capital Square · Charming City’s Blockbuster zavedl IP [Rorojump Meat Sauce] v prvních městech a vysokou popularitu v Douyin a Xiaohongshu.Během 1. května dovolenou bylo celkem více než 200 000 lidí přijato a mělo celkový tržby více než 1500 W, což dosáhlo dvojnásobného růstu o 15%, z toho 100+ prodeje značky se zvýšila rok -za rok a zasáhla nový rok a zasáhla nový rok .Téma celé sítě#全 全 全 První výstava na jihozápadě vystavuje téměř 1 milion a mnoho internetových celebrit a Xiaohongshu bloggerů šlo na zážitek z punčových karet.
Dvourozměrná kombinace podniků:
První výstava prvního obchodu, rozvržení kruhu kruhu
V obchodním kruhu v Chengdu první ekonomika obchodu vždy přitahovala velkou pozornost.V oblasti dvourozměrného podnikání se tento trend stává také stále prudší.
Liao Ying, zástupce generálního ředitele Dade Liang Xinghua West District, poukázal v rozhovoru s reportérem obálky, „jako dvourozměrný prodlužovací produkt,„ druhá dimenzionální “obchodní výběr nebo nejvyšší úroveň značky je velmi důležitá „Zmínila se o tom, že příklad komerční benchmark dvourozměrných prvků -Bailian ZX Chuangqu jako příklad.Podle statistik, od prosince 2023, byl podíl prvního obchodu v baijském poli Chuangxun ZX až 65%a počet rozměrů IP překročil 300.
Začátkem roku 2024 byl špion v první zastávce domácího pop -fi -up obchodu a v první zastávce jihozápadního přistání.Během 1. května představil náměstí Chengdu Longquanyi Yue výstavu „Doraemon · Nobita’s Earth Symphony“ na jihozápadní výstavě. rozměrový zážitek.
Liao Ying zdůraznil, že silná implantace motivu je důležitou součástí přilákání konkrétních spotřebitelských zákazníků.Komerční projekty musí prolomit kombinaci tradičního formátu, provozní nápady a design vesmíru, aby podnikání sloužilo „dvourozměrné“ službě a plně splňuje potřeby „dvourozměrného“ komerčního publika pro pohlcující zkušenosti s tématem.
Projekt Tianfu Red je zvláště prominentní v rozvržení dvourozměrného formátu.Tyto obchody pokrývají různé typy, jako jsou obchody Guzi, ruční obchody, trhy Ganwan, karty, bavlněné panenky, knihy, kapsle, JK, Lolita a Herní haly.
Tianfuhong se navíc v kombinaci s populární „kruhovou kulturou“ mezi mladými lidmi umístil „kulturní centrum pro mladé muže“.Na jedné straně je koncept kruhových trhů neustále vytvářen, jako je trh Play Valley, trh Pupu, trh s motivem Lolita a trh Baby Circle.Neustále zvyšuje zlepšení funkčních podpůrných prostorů, jako například: Space na sdílení tance, rozměrová instalační místnost atd.; mnohokrát drženo.Současně projekt Tianfu Red pokračuje v provádění činností Flash Shop se známou IP, která obohacuje obsah produktu.Jako je propojení „Sleep My Emperor’s Sleep“, „Pokémon Card“, „Neporažená kniha událostí“, „Zdarma!„Plně -time mistr“, „teenageři volejbalu“, „zítřejší archa“, „Passerby Super Energy 100“ a další aktivity vývoje IP.Kromě toho Tianfuhong také pravidelně zahájil aktivity, jako je expanze Coser, výstava pouze IP, narozeninová párty, výstava kolegů, malířská podpisová setkání atd., Aby poskytovala druhé nadrozměrné nadšence s offline shromažďovacími místy.
Když mluvíme o více možnostech segmentace trhu, Liao Ying uvedl, že kromě druhého -rozměrného komerčního, nestandardního podnikání, kulturního cestovního ruchu, komerčního parku Chengdu, hospodářství pro domácí mazlíčky, styl národního přílivu a další stopy také ukazují silný trh potenciál.Mezi nimi v parku dosáhla v Chengdu národní pozornost, jako je běžná Yuanye, ekologická reklama na jezero Luhu Lake atd.
Zpráva/zpětná vazba