Chladné myšlení pod popularitou krajského městského cestovního ruchu

„Během 1. května jsem se musel postavit na snídani, abych si koupil snídani po dvě nebo tři desetiletí. Bylo to člověk navštívit noční trh v Erlikingu. Řekl Zhang Qiang, spotřebitelé z Fuyang, Fuyang, provincie Anhui.

Jak řekl Zhang Qiang, podle oficiálních údajů Fuyang kulturní cestovní ruch a sportovní úřad byl celkový počet turistů a příjmů z cestovního ruchu ve městě 4,238 milionu a 2,61 miliardy juanů, což je nárůst o 85,4%a 92,7 a 92,7 %ve stejném období loňského roku.

Hortnost trhu s cestovním ruchem ve městě Fuyang během dovolené v květnu je přesně ztělesněním trhu s cestovním ruchem.Shrnutí prázdnin „1. května“ vydané společností CTRIP poukázalo na to, že rok -roční míra růstu příkazů cestovního ruchu na krajském trhu a třetí a čtvrtá městská města překročila první a druhá města.Tonglu, Dujiangyan, Yangshuo, Maitreya, Yiwu, Wuyuan, Jinghong, Kunshan a Pingtan zvýšili průměr 36%.

Podle údajů Tuniu, Anji, Yixing, Wuyuan, Chun’an, Puyang, Deqing, Ningguo, Puzhou, Jiashan, Pingtan, Wenling a další popularitu krajského města se významným zvýšením.

Hortnost krajského cestovního ruchu se objevila již v letošním jarním festivalu.V mauzoleum mauzoleum v Taihao v okrese Huaiyang v Zhoukou, více než devět hodin ráno čtvrtý den nového roku byla malebná oblast již přeplněná a parkovací místo bylo zastaveno.Mimo malebnou oblast, stánek s pouhým tuctem metrů čtverečních místních komprimovaných ravioli, s poplatkem za stánek téměř jeden milion juanů.

V chrámu Wutai ve Wutai County, město Xinzhou, provincie Shanxi, byl pátým dnem nového roku lidovým „bohem bohatství“ ve 4: 5 ráno.Někteří Netizens uvedli, že pět turistů v tom den dosáhli 100 milionů.

Zdroj obrázku: Douyin

Od jarního festivalu po květnový den, proč je krajský cestovní ruch stále více horký?

1. „Utratit malé peníze, koupit štěstí“ se stává trendem

Od roku 2023 ukázala domácí spotřeba dva hlavní trendy: zaprvé, zrychlení domácí spotřeby se změnilo z třetí spotřebitelské společnosti na čtvrtou spotřebitelskou společnost.To znamená, že spotřebitelé se transformovali z pronásledování personalizace, diverzifikace, diferenciace, diferenciace, velkých měst, značky na pronásledování neznačování, jednoduchosti, lokalizace a volného času.

Spotřebitelé věnují více pozornosti na poměr nákladů -efektivity a kvality a objevily se Gansu Tianshui a další cestovní ruch Zibo, led a sněhová turistika, Gansu Tianshui a další jev.Požadavky spotřebitelů také uspokojují více typů spotřebních výrobků prostřednictvím snižování cen.

Druhým je, že se zvyšujícím se tlakem současných mladých lidí jsou stále ochotnější platit za své vlastní emoce.Data „2023 výzkumu spotřeby mládeže“ ukazují, že lehké lidé jsou ochotni konzumovat emoční hodnotu v poslední polovině roku a lidé se změnili z jednoduše „nákupu -používání“ na aktivní účast a ponořené zkušenosti.

Průzkum ukazuje, že 64%spotřebitelů si cení více mentální spotřeby a mladí spotřebitelé upoutají více pozornosti k duchovní spotřebě. sami.

Vysoce nasycené jasné barvy na trh spotřebitelů mohou přinést vitalitu a vitalitu lidí, stimulovat vzrušující sekreci dopaminu a dopamin v loňském roce nosit horkou síť.Průměrná roční míra růstu domácího trhu s domácím mazlíčkem dosáhne 10%, což je vyšší než Spojené státy, což je vyšší než Spojené státy, což je vyšší než Spojené státy, což je cíl mladých lidí, aby zmírnili stres a hledali společnost a emocionální výživu.

Zdroj obrázku: Yuanda Securities

Data Nielsen ukazují, že uspokojující emoční hodnota představovala 82%nákupu občerstvení, daleko přesahující nákladů -efektivita, inovace produktů a veřejné pověsti.

Kromě výše uvedeného obchodního formátu, některých zdánlivě „úžasných“ podniků, je trh poměrně horký.Například poté, co byl film „Mizející ji“ vysílán, denní prodej denního prodeje „nadávací lásky k mozku“ platformy E -Commerce překročil 500 juanů a měsíční příjem překročil 20 000.„Einstein Brain“, který je oceněn na 0,5 juan, má měsíční tržby přesahující 20 000 objednávek.

Po kombinaci emoční spotřeby a efektivity nákladů mladí lidé také sledovali „utratit malé peníze a koupit štěstí“.Za horkou cestovní ruch 1. května je to v podstatě produkt.

Přestože je kraj na konci logistické sítě, rychlý průmysl reprezentoval speciální nápoj Dongpeng, Wahaha a nongfu jaro a nový čajový a kávový průmysl reprezentovaný Ruixingem, Mixa a Coffee.To umožňuje celkovou cenovou hladinu, aby se zemědělské produkty samoprodukované kraje nebyly nízké.

Stravování a ubytování je však jako velká prohlídka cestovního ruchu relativně nízká kvůli nájemnému a nákladům na práci. a stravování na krajském křesle je zřejmé.

Jako příklad vezme -li v provincii Anhui v Linquan County, cena místního a kaidia řetězce za 200 juanů/noc, cena jiných hotelů je více než 100 juanů až 200 juanů/noc.Za účelem zajištění zážitku turistů místní regulační úřady často zasahují do cen hotelů před prázdninami.

Zdroj obrázku: Meituan

S malými penězi v kraji může být štěstí a emocionální hodnota mladých lidí na krajském sídle mnohem vyšší než jít do klíčových turistických měst nebo internetových celebrit.

Na malých krajských sedadlech cítí mladí lidé ohňostroj na krajském sídle a dokončují své vnitřní uzdravení.V turistických atrakcích mnoha krajů jsou tradiční starobylé budovy stále zachovány.Bez doby komercializace mladí lidé pociťují změny v letech a moře je bezstarostné.Pod národní kulturou krajského charakteru zažili mladí lidé různé zvyky a zvyky.

V polích měst a měst se realizoval sen mladých lidí „pod plotem chryzanthemu a vidění Nanshana“ a jejich srdce se zavedla do jejich skutečného klidu.V pomalém životě v kraji již mladí lidé nepřemýšlejí o tlaku na pracovišti, manželství a rodinu a únavu odstraňují.

Pod emocionální hodnotou, venkovským cestovním ruchem, turné lidové kultury a turistikou potravin také uhlašovaly žhavost.

Například 2. května populární turistická malebná místa, jako je Zihuo Terrace a Meishan Dragon Palace v Xinhua County, provincie Hunan obdržela 15 500 turistů doma i v zahraničí a dosáhla více než 768 000 juanů v příjmech z cestovního ruchu, což bylo více než 50%rok -on -let.Druhý festival Funging Faste, který se konal v Living City, Hunan, celkem 1,013 milionu turistů za tři dny během květnového dne, dosáhl příjmů z cestovního ruchu 1,098 miliard juanů.

Pokud však chcete, aby mladí lidé cítili emocionální hodnotu přivedenou předem, je nutné pokračovat v dosahování online provozu.Od roku 2023, s významem krajských -úrovní město -úrovně kulturních a turistických úřadů po celé zemi na nové mediální platformy, jako jsou Douyin a Kuaishou, položila základ pro pokrok cestovního ruchu 1. května tohoto roku.

Například oficiální brigáda okresu Guangping, Hebei, propagovala místní kulturní zdroje místního cestovního ruchu v dopise, díky němuž se cestovatelé, kteří putovali venku, cítí péči o své rodné město, a také přiměl turisty zvenčí pociťovat kouzlo Guangping County .

Obrázek Zdroj: Oficiální Douyin Guangping County

Kromě oficiální propagandy může spontánní propaganda místních lidí snadno stimulovat zájem zahraničních turistů.Například místní obyvatelé Fuyang City v provincii Anhui spontánně propagovali na platformě Douyin a růže a speciální občerstvení v místní oblasti.

Samozřejmě, pokud existuje dotčený účinek na vrchol, zdvojnásobí to růstový efekt během květnového dne a Hui Henan, Dong Yuhui a mnoho kotev s Hui a Hui nadále propagují kulturu a zvyky celé provincie v Henan .Během 1. května letošního roku bylo mnoho okresních měst v provincii Henan v ohni.

Zhang Xiangyu, prezident provinčního institutu pro kulturu a plánování cestovního ruchu, uvedl v rozhovoru, že je vyhledáván krajský cestovní ruch v „Sanshanově okrese“.

Za druhé, ačkoli je krajský cestovní ruch horký, spotřebitelé musí snížit psychologické očekávání

Soudě podle skutečné situace domácích krajů může spotřebitelé předem snížit psychologická očekávání.

Zaprvé, ve srovnání s klíčovými turistickými městy a internetovými městy celebrit není mnoho domácích okresů v Číně příliš rozvinuté.Na jedné straně mnoho domácích krajů dosud neotevřelo vysokorychlostní železnici.

Jako příklad, který vezme první tři národní kilometry s vysokou rychlostí železnice, je v severní Anhui, Northern Anhui a Southern Anhui, které jsou soustředěny, 7 okresů.Pokud vezmete v úvahu přetížení s vysokou rychlostí pod 1. a 11. uzly, musí spotřebitelé před cestováním do kraje předem provést veškeré plánování itineráře.

Na druhé straně je hlavní městská oblast mnoha okresů v Číně omezená pod hlavní přepravou dvou elektrických vozidel jako spotřebitelů na klesajícím trhu, může v podstatě dokončit krajské město za 20 nebo 30 minut.

Soukromá automobily nadále rostly na kraji a dokonce na venkovských trzích a mnoho potápěcích trhů není omezeno.To umožňuje mnoha dalším spotřebitelům krajů mít omezenou poptávku po taxících s výjimkou klíčových turistických měst.Související údaje ukazují, že míra penetrace domácích měst, čtvrtá a pod městy v Číně v roce 2022 byla 3,2%a 2,8%.

Zdroj obrázku: Minsheng Securities

Kromě toho některé malé kraje nemusí být taxíkem kvůli malé populaci obyvatel obytných obyvatel, ale kolo tří kol motocyklu nebo elektrické pracovní síly.Pro mladé lidi, kteří jsou zvyklí na pohodlnou dopravu ve velkých městech, musí být psychologicky připraveni předem.

Zdroj obrázku: Douyin

Za druhé, roky tichého přijímání krajů na okresních křeslech musí být také relativně nepohodlné, aby přijaly život krajského sídla.Například domácí a západní města a města v Číně jsou spotřebitelským trhem složeným ze středních a starších lidí.S relativně hojným časem dávají přednost vaření doma.

Zničení z Fuyang City, provincie Anhui provincie řekla Donews, že místní start -up společnost chtěla vyzkoušet trh s sebou černošský s sebou, že místní Meituan dosud nevstoupil, ale po půl roce přinesl vysoká ztráta přivedená bezútěšnými příkazy s sebou, pouze může pouze příkazy k jídlu, pouze může pouze příkazy vypnout.Meituan také otevřel s sebou v relativně rozvinutých černošských čtvrtích místní ekonomiky.

Zatřetí, nedostatek zdrojů cestovního ruchu a relativně rozptýlené jsou obtížemi rozvoje cestovního ruchu v mnoha okresech.Přestože spotřebitelé nemusí přijímat metodu cestovního ruchu „zvláštních sil“, jako jsou klíčová turistická města nebo internetová města.

Jednoho dne však může nakupovat v základní malebné oblasti kraje a následné spotřebitelé se mohou cítit znuděně.To znamená, že spotřebitelé, kteří chtějí cestovat do kraje, musí před odjezdem udělat dost domácích úkolů.

3. Pod horkým cestovním ruchem krajských křesel okresy na různých místech vítají velký test

Fan Belun ve své knize „Divize třídy pro volný čas“ napsal: V jakékoli vysoce organizované průmyslové společnosti je čestná založení pravomoci;

Někteří domácí odborníci poukazují na to, že pro spotřebitele v post -moderní společnosti již není spotřeba pouze procesem spotřeby, ničení a používání položek, ani není konec smyčky hospodářské činnosti, ale proces vytváření zkušeností spotřebitelů a Self -imagination …

Jinými slovy, spotřeba se ve skutečnosti stala procesem multi -emotivní zkušenosti, který jsou spotřebitelé ochotni ponořit.Tento trend je obtížné změnit a ohnivá budoucnost krajského cestovního ruchu bude pokračovat.Pokud však chcete v mnoha domácích okresech vybudovat místní cestovní ruch do IP, je třeba vyřešit mnoho problémů.

Zaprvé, na základě stávajících zdrojů cestovního ruchu na krajském sídle, byl neustále propagován prostřednictvím inovací obsahu a nepřetržitě uspokojil emoční hodnotu spotřebitelů a stal se jednou z obtíží online operací.Současně, tváří v tvář rozptýleným cestovním ruchu a několika skutečnými -dostupnými malebnými místy, jak spolupracovat se sousedními okresy a v dopisové integraci cestovních zdrojů vyžaduje spolupráci mezi různými okresy.

V procesu koordinace a koordinace, jak dosáhnout rovnováhy mezi „jednoduchou“ a „komercializací“ krajského sídla, a poté se vyhnout nadměrné komercializaci krajského turistického malebného místa, které předložilo nový test pro kraj sedadlo.

Za druhé, pod horkým cestovním ruchem krajského sídla je turistická recepce na krajském sídle velmi testována.Na jedné straně relevantní údaje Národní správy cestovního ruchu ukázaly, že od roku 2010 do roku 2018 byla nejvyšší návratnost hotelu pěti Star v Číně v roce 2010 a statický recyklační cyklus byl 25 let.Nejnižší je 0,3%v roce 2014 a návrat trvá 333 let.

S ohledem na nedostatek likvidity v populaci mnoha centrálních a západních okresů, vážného toku populace, místního hospodářského rozvoje a špatného komerčního a obchodu může být celý cyklus delší, což dělá mnoho krajských hotelů v mnoha okresech méně.Dlouhý návrat k tomuto cyklu také rozptýlí velké množství investorů.Jinými slovy, počet hotelů s radovanými hvězdami v kraji je obtížné v krátkodobém horizontu uvést rychlý nárůst.

Zdroj obrázku: Národní správa cestovního ruchu

S ohnivým cestovním ruchem v následujících okresech je snadné mít problémy, které nelze objednat po nárůstu počtu turistů.Jak lze tento realistický rozpor vyřešit?

Na druhé straně, během 1. a jedenácti období mnoha okresů, byl trh cestovního ruchu ve špinavé fázi.V dnešní době je po zvýšení provozu snadné mít problémy, s nimiž se nelze vypořádat.

Výzkumný ústav CTRIP rovněž poukázal na to, že během květnové dovolené v letošním roce, současně s popularitou, měla některá scénická místa také problémy s nedostatečnou kapacitou přijímání a silné emoce turistů.Jak se vyrovnat s mezerou mezi vrcholem a údolím turistů se stal velkým testem pro krajský cestovní ruch.

Zatřetí, za letošním horkým cestovním ruchem, souvisí také s některými klíčovými turistickými městy nebo online městy celebrit.Například před dovolenou v květnu, ve videu vydaném Douyin Blogger @B Tai, je v Qingdao mnoho chaosu.

To bezpochyby zní alarm pro turistické skupiny v domácích okresech.Zároveň musí být také vylepšena úroveň stravovacích a hotelových služeb na krajském sídle -rok -zaročně, aby přilákalo více turistů a zajistilo, aby popularita krajského cestovního ruchu skutečně pokračovala.

Závěr:

Pod horkým cestovním ruchem 1. května je turistika ve velkých městech, jako jsou Peking a Šanghaj, také horká.Možná každý z nás žije v obléhání a chce vyskočit z mého obléhání, vstoupit do obléhání druhých a zažít životy druhých.V rámci role role obsahují pozitivy různé tržní příležitosti.

Je však jisté, že kdo může přinést spotřebitelům s vyšší emoční hodnotou, kteří mohou získat nové příležitosti na trhu s cestovním ruchem.

Tento článek pochází z: donews