Hainan zavedl deset opatření na podporu integrace odborného vzdělávání, vzdělávání a vzdělávání, umožnil a umožnil zlepšení

Vzdělávací směr

Zprávy o ekonomické pozorování sítě V poslední době vydala komise pro provincie a reforma provincie Hainan a další oddělení „provincie Hainan na podporu integrace výroby a vzdělávání a vzdělávání odborného vzdělávání za účelem zlepšení deseti opatření“, která navrhuje vybudovat pilotní města pro integraci výroby a vzdělávání, Zlepšete se vedoucích pracovníků odborného vzdělávání, zlepšit kvalitu učitelů odborných škol, prohloubit výrobu a vzdělávání deset opatření, jako je integrace spolupráce ve škole -a aktivně propagovat hlubokou integraci průmyslu, univerzity a výzkumu atd., A propagovat hainan odborné vzdělávání, talenty a průmysly. , a inovační organické spojení a snaží se dosáhnout 50 podniků v oblasti integrace produkčního vzdělávání v Hainanu do roku 2025.

Obsah úplného textu je následující:

Provincie Hainan podporuje produkci odborného vzdělávání a integraci vzdělávání ke zlepšení deseti opatření

Za účelem komplexního provádění požadavků „plánu implementace pro integraci odborného vzdělávání, vzdělávání, vzdělávání, vzdělávání a vzdělávání (2023-2025)“ a „implementační názory na prohlubování integrace výroby a vzdělávání“ a další dokumenty pro další dokumenty a další dokumenty a další dokumenty Propagace naší provincie Organické vzdělávání, talenty a průmyslová odvětví a inovace jsou organicky propojeny a vytváření vzdělávání a vzdělávání v integraci odborného vzdělávání a vzdělávání při formování rozvoje priorit ve vzdělávání, předním rozvoji talentů, rozvoji průmyslových inovací, vzájemné koordinace, vzájemné koordinace, vzájemné koordinace, vzájemné koordinaci, vzájemné koordinaci, vzájemnou koordinaci, vzájemnou koordinaci, vzájemnou koordinaci, vzájemnou koordinaci, vzájemnou koordinaci, vzájemnou koordinaci, vzájemnou koordinaci a vzájemná propagace a nyní jsou navržena následující opatření.

1. Budování pilotních měst pro integraci výroby a vzdělávání.Průvodce Haikou, Sanya, Puzhou, Qionghaj a další města, aby hráli vedoucí roli v demonstraci a aktivně se ucházejí o pilotní města pro integraci národní výroby a vzdělávání.Zavedly certifikační standardy a metody hodnocení produkčních a vzdělávacích podniků provincie Hainan, posílily inkubaci a pěstování podniků pro integraci výroby a vzdělávání a zlepšily esenci kultivace integrace produkce a vzdělávání v naší provinciiAktivně podporují způsobilé sociální organizace za účelem stanovení registrace v souladu se zákonem, slouží k reformě produkce a integrace vzdělávání a postupně budováním řady výrazných regionálních průmyslových integračních odvětví.

2. Zlepšit nastavení odborného vzdělávání.Vodijte odborné školy zaměřit se na čtyři hlavní průmyslová odvětví, tři hlavní budoucí průmyslová odvětví a klíčový průmyslový systém Hainana pro přístavy volného obchodu v Hainanu. Vznikající velké.V kombinaci s realitou naší provincie transformujeme a upgradujeme řadu tradičních velkých společností, stahujeme a eliminujeme velké společnosti s vysokou mírou duplikace, nadměrnou nabídkou, nízkou mírou zaměstnanosti a zmizením pracovních pozic.Vodní podniky k účasti na odborném plánování odborných škol, výuku výuky materiálů, výuku výuky, nastavení učebních osnov, školení stáží.Začlenit standardizaci do odborného vzdělávání každého profesionála a kultivovat tým profesionálních talentů, který je obeznámen s standardizací a zdatný v profesionální technologii.

3. Zlepšit kvalitu učitelů na odborných školách.Vytvořte dvoustupňový tok mechanismu pro školní docházky a prozkoumejte efektivní cestu založení průmyslového sdružení, páteře podnikatelského podnikání, obchodní páteře společnosti, vynikající technologie a manažerské talenty na profesionální školu.Když odborné školy přijímají instruktory výroby, mohou pro krátké pozice s požadavky na úrovni profesionálních dovedností vhodně uvolnit své požadavky na vzdělávání, mohou během náboru snížit své vzdělání nebo žádné další požadavky na vzdělání.Posílejte konstrukci týmu „Dual -Teacher“ Team, vytvořte standardy a metody implementace „učitele s dvojím učitelem“ a koordinujte podporu hodnocení klasifikace učitelů „dvojího učitele“.Do roku 2025 nebude podíl profesionálních učitelů na odborných školách menší než 60%a podíl učitelů v částech v podnicích nebude menší než 20%.

Začtvrté, prohloubejte spolupráci školního doručení a podniků.Podporovat profesionální školní společné podniky a vědecké výzkumné ústavy za účelem provádění inovací ve spolupráci, budování inovativních platforem, jako jsou klíčová laboratoře, inženýrská výzkumná střediska a technické inovační centra, a slouží technické reformě malých a středně velkých podniků a vývoje produktů.Propagujte model školení integrovaných technických talentů na technických vysokých školách a univerzitách a provádí požadavky inženýrské integrace v aspektech profesionální výstavby, výuky výuky a budování výuky.Objasněte metodu hodnocení meziregionálního průmyslu a komunitě pro integraci vzdělávání a vládní průmyslové úřady vedou zřízení více než 10 křížových průmyslových a vzdělávacích integračních komunit, které se účastní meziregionálního a vzdělávacího integračního komunity, která se účastní více než 10 odborných škol, vědeckých výzkumných institucí a proti proudu a downstream podniky.

Za páté, aktivně propagujte integraci průmyslu -university -research interetion industry -University.Kombinace výsledků výsledků hlavních vědeckých a technologických projektů k vyhodnocení pracovní zkušenosti a efektivity, podporuje rozsah reformy vlastnictví vědeckých a technologických úspěchů nebo reformu práv dlouhodobého využití, prohloubí právo na právo na právo na právo na právo na právo na právo na právo na právo na právo na právo na práva Používejte vědecké a technologické úspěchy, právo na zlikvidování práva na použití a reformu práv vědeckých a technologických úspěchů.Podpora projektů technické reformy, které splňují podmínky pro integraci produkčních a vzdělávacích podniků, poskytne podporu technické reformě.Zlepšit kooperativní inovační schopnosti odborných škol a vědeckých výzkumných ústavů, aby podpořili podniky, aby vedly zřízení inovativních konsorcií a prováděly významné vědecké a technologické projekty.Je rozhodnuto, že konsorcium průmyslového inovace Hainana je rozhodnuto poskytovat technologickou podporu pro hlubokou integraci výroby a vzdělávání a rozvoj odborného vzdělávání.Povzbuzujte provinční podniky, aby posílily průmyslovou spolupráci s místními profesními školami (včetně různých institucí odborného vzdělávání) v naší provincii (včetně různých institucí odborného vzdělávání), pokud jde o tržní prostředky v souladu s tržními prostředky a transformací vědeckých a technologických úspěchů.

6. Budování platformy pro integraci výroby a vzdělávání.Vytvořte platformu pro integraci výroby a vzdělávání a včasné informace o vydání, jako jsou politiky produkční a vzdělávací integrace, nabídky a poptávku průmyslových talentů, projekty spolupráce v oblasti výroby a vzdělávání atd., Aby poskytla více příležitostí pro spolupráci ve škole.Zřídit mechanismus predikce pro informace o nabídce a poptávce v přístavu Hainan v příštích třech letech a úřad pro odvětví, odborné školy a podniky k účasti na obchodním mechanismu. Tok talentů a poptávky -talenty.

7. Podpořte výstavbu výcvikové základny pro výrobu a integraci vzdělávání.Propagujte odborné školy na zřízení stáží v oblasti výcviku v parku a podnicích a propagují podniky na vybudování kultivační základny na odborných školách.Park poskytuje podpůrná zařízení pro obývací servis pro zřízení výcvikové základny.Priorita podporuje výstavbu odborných školení pro pokročilé výroby, novou energii, nové materiály, nové materiály, biotechnologie, umělá inteligence, aplikace informačních technologií, ošetřovatelství, obnovení, péče o děti a úklid a další profesionální základny v terénu, které splňují směr vývoje průmyslu přístavu Hainan Free Trade.Tím, že se snaží vybudovat školicí základnu pro integraci produkce a vzdělávání do podpory financování centrálního rozpočtu.Povzbuzujte komunální a krajské vlády, aby spolupracovaly se známými odbornými školami nebo univerzitami, aby společně vybudovaly praktickou základnu pro integraci výroby a vzdělávání.Pokračujte v propagaci výstavby vysokoškolských základů talentů a magisterských studií dovedností a posílení relevantní podpory financování.

8. Prohloubejte reformu systému odborných škol.Umožňuje profesnímu školám provádět placené sociální školení, technické služby nebo zakládající podniky a čistý příjem mimo nezbytné náklady na veřejné odborné školy za placené příjmy než 70%.Posílejte pokyny a školení registračního podnikání školních podniků, které usnadní právní a dodržování předpisů pro vykonávání související práce.Povzbuzujte podniky, aby poskytovaly nejnovější nástroj a vybavení a technickou podporu odborným školám a vybudovaly ve škole školicí základnu.

Devět, zlepšit kombinaci „Finance+Finance“.Zvyšte intenzitu integrace produkce odborného vzdělávání a vzdělávání pro finanční instituce.Povzbuzujte bankovní instituce, aby podpořily rozvoj projektů produkční a vzdělávací integrace a podniků pro integraci výroby a vzdělávání v souladu s příslušnými předpisy a inovovaly diverzifikované odrůdy financování a finanční služby integrace výroby a vzdělávání.Vedení pojišťovacích institucí k poskytování relevantních pojišťovacích služeb k rozvoji pojištění odpovědnosti za škodu na stáži a osobní nehody.Pokud investice do odborného vzdělávání pořádaného integrací výroby a vzdělávání může být investice nahrazena v poměru 30%částky investice a vzdělávací příplatek a další místní vzdělávání budou vyplaceny.