Proč 60%německých teenagerů zvolí odborné vzdělání

  V současné době se mladí lidé v mé zemi rozhodnou zapojit do dovednostních prací nižší a většina mladých studentů je více nakloněna výběru běžných vzdělávacích kanálů.Autor poznamenává, že mladí němečtí mladí lidé se rozhodnou zapojit do dovednostních prací, a asi 60%mladých lidí, kteří si v procesu univerzálního zneužití vybírají kanály odborného vzdělávání.Důvodem je to, že systém má důležitý dopad na ochotu německé mládeže investovat.Níže autor analyzuje ochotu ochoty ochoty německé mládeže na základě institucionální teorie.

  Systém zahrnuje poskytování stability a významu pro společenský život, normativní, normativní a kognitivní prvky.Regulační prvky zahrnují stanovení pravidel, dohled a odměny a tresty, které omezují, regulují a regulují chování aktérů.Standardizované prvky se vztahují na hodnoty a specifikace vytvořené vysvětlením, hodnocením a závazkem v systému sociálního života.Kognitivní prvky jsou o společném porozumění povaze společnosti.

  Regulační, normativní a kognitivní prvky představují strukturu systému jako základní prvky pro německou ochotu investic do mladých dovedností a zároveň zdůrazňují kontrolu a omezení investičního chování dovedností systému, je také nutné zdůraznit mládež německých mladých lidí a IT. . Podpůrná role ochoty.

  Projev regulačních prvků při vytváření ochoty investic dovedností

  Regulační prvky předpokládají povinnou funkci ochrany a dohledu při tvorbě německé ochoty investic do mládeže.Jako formy pravidel, stát používá právní prostředky k regulaci, omezení a regulaci pracovních vztahů v sociálních a ekonomických operacích.V Německu hraje stát roli „ochránce pracovníků“ ve formě legislativy v koordinovaných pracovních vztazích.Kromě ochrany práv a zájmů pracovníků je nejuznávanějším systémem ochrany perfektních dovedností v německém dovednostech, že jeho největším rysem je zajistit rovný vztah mezi pracovníky a zaměstnavateli a právo na účast na správě podniků.Zákony a předpisy regulačních prvků v zásadě zajišťují stejný status práce dovedností a další práce a také možnost investovat do zvláštních sexuálních dovedností pro mladé lidi.

  Legislativa na ochranu zaměstnanosti reguluje stabilitu pracovních vztahů.Ochrana zaměstnanosti se týká institucionalizované ochrany zaměstnanosti.„Německý federální zákon o ochraně zaměstnanosti“ poskytuje institucionální záruku pro stabilní zaměstnání zaměstnanců a ekonomická záruka poskytovaná stabilním zaměstnáním je také jediným způsobem, jak Němci zajistit dlouhodobé náklady na živobytí a plánovat budoucí plány.Ve srovnání s nevyřešeností závazku zaměstnavatele je ochrana zaměstnanosti ve formě právní formy plně důvěryhodná, aby zajistila, že zaměstnanci budou relativně pravděpodobné, že budou propuštěni, což poskytuje podporu pro německé dovednosti v oblasti investic do mládeže.

  Nejistota úrovně platu právních předpisů o ochraně nezaměstnanosti reguluje úroveň platu.Systém ochrany nezaměstnanosti systému na ochranu nezaměstnanosti může snížit nejistotu úrovně platu pracovníků dovedností ve své kariéře, čímž by vytvořil mechanismus ochrany pro ochotu investic investovat do specializovaných dovedností.Německý záruční systém poskytuje podporu rizikům souvisejícím s zaměstnáním, jako je nezaměstnanost a nemoci pro dovednostní pracovníky, aby zajistili, že se pracovníci dovedností učí a investují do průmyslu nebo podnikových zvláštních dovedností za relativně znepokojujících podmínek.A kromě výhod, které mají během zaměstnání, pro nezaměstnané dovednostní pracovníky mohou fondy nezaměstnanosti získané podle zákona nadále zajistit jejich základní potřeby životního kapitálu a vykazují vyšší funkce ochrany v nezaměstnanosti, čímž se zvyšují stabilitu sexuálního sexu dovedností.

  Legislativa na ochranu mezd reguluje kolísání dovednostních mezd způsobených prostředí tržní ekonomiky.Ochrana mezd má chránit úroveň mezd pracovníků dovedností prostřednictvím dohod o kolektivním vyjednávání a dalšími metodami.Německý zákonný systém minimálních mezd a systém kolektivní platové smlouvy v oboru začíná chránit stabilní příjem a slušný život dělníků z hlediska platu, čímž chrání ochotu mladých lidí investovat do dovedností.

  Výkon standardizovaných prvků při tvorbě investic dovedností

  Standardizované prvky konkrétně stanoví, jak by měl být standardní systém dokončen z hodnot a praktické úrovně.Na úrovni hodnot má Německo stejnou, řádnou a praktickou odbornou kulturu a povzbuzuje mladé lidi, aby získali dovednost prostřednictvím učebních dovedností k dosažení osobní hodnoty.Na praktické úrovni můžete zajistit, aby mladí lidé měli profesionální schopnosti prostřednictvím kvalifikačního osvědčení dovedností a získat odpovídající plat, aby byl zajištěn slušný život a sociální uznání.

  Německá kultura odborné odborné řízení vede mladé lidi k dosažení individuální hodnoty prostřednictvím dovednostních prací a investice do odborných a odborných dovedností se pro individuální hodnoty staly důležitým způsobem.Důležitým důvodem, proč německá mládež vstoupí do dovedností odborné vzdělávání, je to, že investice dovedností jim poskytuje příležitosti k dosažení očekávaných profesních cílů a odborné hodnoty.V Německu si lidé obecně cení a rozpoznávají hodnotu dovednostních prací.

  Systém certifikačních certifikátů německého dovedností nejen zaručuje uznání investic dovedností mladých lidí, ale také zaručuje dovednosti společnosti a společnosti.Dovednosti získali kvalifikační certifikáty dovedností a žili s vlastními profesními dovednostmi.Systém kvalifikačních certifikátů dovedností s vysokým obsahem zlata navíc poskytuje relativní flexibilitu a možnost zaměstnání, což snižuje riziko investic do specializovaných dovedností mladých lidí.

  Kognitivní prvky při projevu ochoty investic dovedností

  Kognitivní prvky jsou běžným rámcem tvořeným subjektivním porozuměním chování na základě regulačních a normativních prvků.Ve srovnání s vnější povahou regulačních prvků a normativních prvků zdůrazňují rozpoznávací prvky porozumění, porozumění a internalizaci jednotlivců.Abychom pochopili investiční chování německých dovedností pro mládež, a zároveň zvážit objektivní podmínky, musíme hluboce porozumět subjektivnímu uznání subjektivní identifikace hodnoty dovedností a učení dovedností mládeže.Profesionalita a výzvy dovedností fungují nejen konkurenceschopnost Německa, ale také přitahují investiční touhu mladých lidí.Německé odborné vzdělávání, které je celosvětově široce uznáváno, zaručila proces učení dovedností ve vysoké kvalitě a také otevřel pracovní kanály mladých lidí.S vertikální a horizontální integrací německého odborného vzdělávání se vyhlídky na investice dovedností mladých lidí stávají stále rozmanitějšími.

  Profesionalita a požadavky německé dovednosti a konkurenceschopnost výroby produktů v Německu určily důležitost profesionality a dovedností dovedností.Prázdninová práce znamená vysokou úroveň profesionality a možnost náročných a neomezených inovací.Dovednosti učení a investiční dovednosti lze neustále zkoumat a zlepšovat se v učení a práci a lze dosáhnout neustálého zlepšování v různých aspektech, jako jsou odborné znalosti a dovednosti.

  Největším rysem německého duálního odborného vzdělávání je otevřít kanál pro mladé lidi, aby se mohli učit a zaměstnávat, aby se mohli učit dovednosti v skutečném pracovním prostředí a požadavcích, maximalizovat potřeby pracovního světa a prostřednictvím práce na Práce v pracovních dovednostech učení získává svou vlastní hodnotovou identitu a rozvoj.Pokud jsou integrovány učení a zaměstnanost dovedností, zvýšila se také stabilita výnosů do dovedností mladých lidí.

  Německá investice do dovedností má rostoucí cestu, která je rozmanitější než akademické vzdělávání. odvětví v oboru.Spojení mezi profesionální cestou se rovná hodnotě akademického systému, který poskytuje bohatší cestu ven a diverzifikovanější volby pro investice dovedností, takže učení dovedností má vyšší návratnost investic, čímž podporuje ochotu mladých lidí investovat do dovedností .

  Učit se a inspirovat

  Regulační prvky systematicky zajišťují ochotu investovat do německé mládeže zavedením stabilního pravidla.Ve formě legislativy Německo zaručuje rovný vztah mezi pracovníky, práva a přínosy práv společnosti a zajišťuje prostředí a podmínky dovedností. Kompletní systém sociálního zabezpečení, aby se zapojil do mladých lidí.To je v souladu s charakteristikami německého pořadí sociálního trhu.Podniky, které se spoléhají na pracovníci s vysokými dovednostmi, se více zajímají o systém sociálního zabezpečení.Pokud je úroveň sociálního zabezpečení vysoká, je flexibilita zaměstnanosti a vypálení podniků relativně nízká. výrobní.A vyšší úroveň sociálního zabezpečení vyžaduje přípravu na podniky, aby provedly dlouhodobé plánování a dlouhodobé investice. Strategie podniku ovlivňuje konstrukci dovedností.

  Normativní prvky systému inspirují německou dovednost mladých lidí na hodnotách a praktické úrovni. .Ve srovnání se základní zárukou poskytovanou regulačními prvky systému mohou standardizované prvky hrát také motivační roli v ochotě investovat do mládežnických dovedností.Odborné hodnoty, které v německé profesionální kultuře provádějí „Nebeské odborné“ pracovní proces.Kromě toho vysoký obsah zlatých kvalifikací v německém dovednostech zajišťuje nejen spolehlivost a návratnost investic dovedností mladých lidí, ale také získává sociální uznání a úctu k práci dovedností s kvalifikačními certifikáty. Společnost dovedností.

  Mezi uznávací prvky systému jsou přeměněny na endogenní sexuální ochotu porozuměním německému porozumění dovednostním práci. vývojová cesta.Jako herečka kvalifikovaných investic do německé mládeže je jejich vlastní porozumění dovedností a investice dovedností základem jejich vůle.Výhody vysoké kvality v Německu jsou neoddělitelné od profesionálních a náročných dovedností Lidé, které lze získat ve skutečném pracovním prostředí, které kombinuje teorii a praxi za ochotu investice.

  Jak zvýšit ochotu investovat do mladých lidí je důležitým problémem pro rozvoj odborného vzdělávání v mé zemi a výstavbu dovednostní společnosti.Soudě podle německých zkušeností může stát poskytnout základní záruky pro ochotu investic dovedností na úrovni politického a právního systému.Například aktivně hrají roli vládního makro kontroly a podpory a zlepšují konstrukci souvisejících politik a právních systémů zaměstnávání práce.Na základě zajištění konkurenčního platu pracovníků dovedností, schopnosti udržovat a zlepšovat zaměstnanost, ochranu v nezaměstnanosti a ochranu mezd v právních formách, aby se vyřešily obavy z investic dovedností za účelem zvýšení důvěry investic do dovedností v mládeži.Zároveň udržování spravedlnosti trhu práce ve formě právní formy, zvyšování schopnosti sociálních dovednostních pracovníků a umožnění práce dovedností využívat stejný stejný status jako jiné vlastní kapitál, aby inspiroval mladé investice dovedností a akumulace.

  Kromě toho se pod předpokladem poskytování základní záruky pro Národní institucionální nadaci navíc zadává integrace výroby a vzdělávání, školní spolupráce, rozvíjející se vysoce kvalitní odborné vzdělávání, zlepšení kvality osnov odborného vzdělávání a korelaci s tržní poptávkou. Mladí studenti jsou skutečně získáváni a používány, což činí odborné vzdělávání důležitou součástí výstavby podnikových lidských zdrojů.

  [Autorská jednotka je Institut pro odborné vzdělávání, Hunan Normal University Engineering and Design College, viz „East China Normal University Journal (Education Science Edition)“, 4. článek „Proč jsou ochotni se zapojit do práce dovedností“ v roce 2024 ]