Pekingské primární a střední školy oficiálně otevřely nový model „globálního výuky a výzkumu“

Denní online, Peking, 23. dubna (reportér Li Yan), se v Pekingu konala první „globální výuka a výzkum“ v okrese Tongzhou. 15 disciplín.To znamená oficiální otevření modelu „globální výuky a výzkum“ na základních a středních školách v Pekingu.
Podle zpráv je „globální výuka a výzkum“ založena na pěti obecných směrech vzdělávání lidí, praktického vzdělávání, komplexního vzdělávání, hodnocení vzdělávání lidí a výukových materiálů v reakci na horké otázky reformy učebních osnov v nové éře , tvořící „šest oblastí, 18 témat v 18 oblastech, 18 témat“, jako výchozí bod výuky a výzkumu pracuje v nové éře.První činnost, která se konala v okrese Tongzhou, se zaměřila na reformu orientace na základní gramotnost a zaměřila se na křížové -disciplinární výuku komplexního vzdělávání a praktického vzdělávání.
„Globální výuka a výzkum“ se spoléhá na učení a výzkum města, okresu a školy, aby vytvořily „komunitu výuky a výzkumu“, posilují celkové plánování a otevírají horizontální bariéry obecních, okresů, školy a regionů a disciplíny.Vylepšete nový vzor výuky a výzkumných prací založený na administrativním oddělení vzdělávání jako vedoucí, tříúrovňové výuky a výzkum města, okresu a školy a založené na primárních a středních školách a souvisejících odděleních.
„Globální výuka a výzkum“ aktivně zkoumá školní okresu, skupinu a výuku a výzkum typu základního typu, zdůrazňuje inovace modelu, podporuje zaměření městského a okresního výuky a výzkumu, úzce spojuje přední linii vzdělávání a výuky hluboko do škol, hluboko do škol, Učebny, učitelé, studenti a efektivně řešit vzdělávací a výuku praktických problémů.Zaměřte se na předmětovou praxi (experimentální výuka), křížové -disciplinární učení témat, návrh přiřazení, návrhy na zkoušku, komplexní hodnocení kvality a další klíčové potíže, podporují regionální a školy aktivně prozkoumat vzdělávací a výukový model účinného provádění základní gramotnosti.
Feng Hongrong, zástupce tajemníka strany strany a děkan Pekingského institutu pro vzdělávání a vědu, uvedl, že základní vzdělání je základním bodem vzdělávání do silné země a výuka a výzkum je Fulcrum základního vzdělávání.Výuka a výzkumná práce od hierarchického výuky a výzkumu až po seskupení, místní a společné tělesné výchovy a výzkum si lépe uvědomí hlavní transformaci těla.Výuka kapitálu a výzkum by měla vybudovat nového dopravce výzkumu výuky, výzkumu vzdělávání a reformy učebních osnov, otevřít novou situaci, vytvořit nový mechanismus na podporu vysoké kvality vývoje základního vzdělávání v kapitálu a podpořit výstavbu vzdělávání posílit zemi.
Zpráva/zpětná vazba