Komentátor guangmingu.

【Tipy pro čtení】Hrajte „nové triky“ během prázdnin!„1. května“ trh kulturního cestovního ruchu čeká
Kritici Guangming.com:Dovolená na květnové den se blíží a téma „kam jít“ se znovu zahřívá.Mnoho platforem cestovního ruchu ukazuje, že ve srovnání s hlavními městy se popularita produktů cestovního ruchu na třetí a pod městy relativně zvýšila.Relevantní zprávy ukazují, že města jako Xuzhou, Hefei, Nanchang, Diqing, Jingdezhen se staly nejrychlejšími městy v současném hotelu May Day Holiday Hotel.Velká města s řadou budov a atrakcí jsou stále horká.
„Reverzní cestovní ruch“ již není novým nápisem a postupně se stal hybností.Pro mnoho Číňanů, když práva a zájmy placené dovolené nemohou být plně vešly do reality z papíru, vyhýbejte se toku lidí během legálních svátků „lidí z veřejnosti“ a vyberte si místo pro volný čas, které lze tiše cestovat Některé bezmocné strategie.
Podle statistik, během období „třináctého pěti let“ roční roční cestování na hlavu na hlavu překročilo čtyřikrát, což se uvádí v době veřejného cestovního ruchu.Když lidé často cestují, cestovní poptávka se stane rozmanitou, personalizovanou a diferencovanou.Od tradičního populárního až po specializovaný cíl má „obráceně“ význam k návratu k pravdě po tisících plachet.Lidé jsou poněkud imunní vůči všem vyprávěním „zrychlení“ a místní charakteristiky výklenků destinací nesou nostalgická očekávání lidí -i když jsou s filtry, splňují také emoční spotřebu lidí.
U specializovaných destinací mohou výbušné požáry trochu štěstí přivítat „bohatství oblohy“, ale faktor obtížnosti některých lidí, kteří zachytí lidi, se zdají být vysoký a efekt dlouhého ocasu je značný.Zrychlené potopení cestovních ruchů, jako jsou hotely, tak, že města s téměř stejným objemem nemohou otevřít mezeru v „hardwaru“, a jádro konkurenceschopnosti nemohou otevřít mezeru v „hardwaru“ a jádro konkurenceschopnosti se zrychlilo potopení turistických zařízení, jako jsou hotely, takže města s téměř stejným objemem nemohou otevřít mezeru a jádro konkurenceschopnosti, které se zrychlily „software“, zrychlilo potopení cestovních ruch .„Software“ zahrnuje jak přátelské spotřební prostředí, jako je nedostatek dvou „zabíjení“, ale také bohaté spotřebitelské scény a možnosti.
Nemusíte konkurovat a převrátit absolutní hodnotu a otočit se konkurovat kreativitě a kvalitě produktů cestovního ruchu, lidskosti a pečlivosti služeb pro tato malá města v n -linii. na dlouhodobém období a vyhýbejte se slabostůmV průzkumu cítí mnoho míst, když mluví o svých vlastních vlastnostech. je také nevědomý výkon.Jak „vyskočit z této hory“, aby znovu porozuměl charakteristikám místních zdrojů a probudil hodnotu „spánku“?Jak vytvářet produkty cestovního ruchu, které splňují potřeby a trendy spotřeby?Jak učinit dostatečné uznání v stále tvrdší turistické destinaci?Tato série problémů je před nimi.
Je nemožné, aby ji značka stavěla přes noc, ale není příliš pozdě.Nemluvě o spotřebě cestovního ruchu mé země stále obsahuje vitalitu. a připojit se v sérii a spojit se s co nejvíce spotřebu, aby více lidí mohlo mít možnost „vybrat palivové dříví“.Ačkoli logika „provozu“ vytvořila některé podivné formy, objektivně řečeno, poskytuje také příležitost předjíždět křivku „z kruhu“ pro některá místa.Nebo je dobré být dobrý v přitahování zdrojů správy věcí veřejných v otevřené interakci nových médií a společně s potenciálními cílovými spotřebiteli společně vytvořit „specializované místo“ jako značku.Taková „reality show“ se nemusí muset starat o hodnocení.
(Přetištěno, uveďte prosím zdroj „guangming.com“, autor „komentátor guangming.com“))
[PředchozíČlánek]Když mají obyčejní lidé naději na návštěvu China Space Station
Zdroj: Guangming.com
Zpráva/zpětná vazba