Reforma hodnocení vzdělávání v provincii Guangdong Typický případ ③

  Hodnocení vzdělávání souvisí s směrem vzdělávání.Za účelem provedení rozhodnutí -výroba a nasazení 20. národního kongresu Čínské komunistické strany o „zlepšení systému řízení a hodnocení škol“, komplexně proveďte „obecný plán pro prohlubování reformy reformy hodnocení vzdělávání v reformě hodnocení vzdělávání Nová éra nové éry „a povzbuzujte školy na různých místech k prozkoumání a propagaci reformy hodnocení vzdělávání. Ministerstvo školství uspořádalo tři skupiny typických případů reformy hodnocení vzdělávání.Abychom mohli plně hrát roli pokročilých a typických demonstrací a rozšířit radiační povrch a vliv reformy, založil veřejný účet „Guangdong Education“ WECAT sloupec, který představil typické případy hodnocení vzdělávání na různých místech pro různé univerzity .

  Jinan University:

  Kategorie školení více hodnocení

  Pěstování nejvyšších inovativních talentů

  Univerzita Jinan učinila více opatření na podporu celkové reformy titulů a postgraduálního vzdělávání prostřednictvím prohloubení klasifikace a optimalizace komplexního systému hodnocení výsledků inovací, zaměříme se na zlepšení inovacích postgraduálních studií a pěstování nejvyšších inovativních talentů.

obrázek

  1. Hlavní praxe

  (1) Prohloubit klasifikaci a školení, přesné politiky a implementovat plán pro integraci vědy a vzdělávání, vzdělávání a výroby a vzdělávání a tvoří speciální vzdělávací mechanismus integrace vědy a vzdělávání a integrace výroby a vzdělávání.Prvním je zlepšit mechanismus integrace vědy a vzdělávání a posílit pěstování vědeckého výzkumu a inovační schopnosti akademických titulů.Zaměření na popředí a klíčové oblasti technologií, posílení vzdělávání vědeckého výzkumu systému a podporu vysoce kvalitního postgraduálního vzdělávání s velkými týmy, platformami a velkými projekty.Byly propuštěny „implementační opatření pro kultivační projekt doktorské studenty na Jinan University“, aby vedly postgraduální studenty, aby provedli vědecký výzkum ohledně řezání problémů a usilovali o kultivaci vědeckého ducha, inovativního myšlení a výzkumné schopnosti postgraduálních studentů.Druhým je posílit integraci výroby a vzdělávání, propagace školení maturitních talentů s organickou integrací průmyslu a rozvoje průmyslu a průmyslu a vedení a povzbuzení průmyslových podniků, aby se účastnily všech aspektů školení talentů.Zaměřte se na výstavbu výukových případů a praktických základů a posilujte praktickou a inovativní schopnost postgraduálních studentů profesionálního stupně.Implementujte „administrativní opatření pro odbornou praxi absolventů profesního titulu na Jinan University“, „Plán implementace pro kombinaci postgraduálních výcvikových základů pro integraci průmyslu a integrace vzdělávání na Jinan University a podniky podniků“ a změnit „několik několika Názory na další podporu rozvoje profesního studia postgraduálního studia „Reforma profesního modelu postgraduálního vzdělávání.

  (2) dodržovat inovace a vedení, priorita kvality, organizovat postgraduální inovační fórum, změnit způsob identifikace výsledků stupně aplikace a podpořit komplexní reformu hodnocení inovací výsledků.Absolventi různých disciplín, různých úrovní, různých kategorií a různých tréninkových metod mají své vlastní vlastnosti a praktické metody a vytvořené formované formy se liší.Zřídit „Zhihui Innovation · Inovační fórum pro postgraduální inovace“ na Jinan University a ve formě „College Branch Forum+School General Fórum“, aby provedla komplexní reformu hodnocení výsledků inovací a vytvořila kulturní značku kampusu s postgraduálními charakteristikami.Mezi typy výsledků účastnících se inovačního fóra patří akademické práce, patenty na vynálezy, soutěže předmětu, výsledky výzkumu aplikací, kreativní výsledky atd.Každá kritéria a pravidla s určitou samo -určenou samostatně určenou kritéria a pravidla jsou do školy doporučeny vybrané reprezentativní výsledky a výsledky všeobecného fóra školy jsou zobrazeny na -lodi odměňování vynikajících výsledků.Iniciativa hodnocení úspěchů inovací se vrací k charakteristikám disciplíny a zdůrazňuje kvalitu výsledků a příspěvek postgraduálních inovací.Změňte „pravidla implementace pro provádění standardů pro inovační dosažení akademických absolventů na Jinan University“.Každá disciplína tvoří vhodnou metodu klasifikace a hodnocení založenou na své vlastní situaci, aktivně vytváří harmonické akademické prostředí, zaměřuje se na kultivaci inovativního vědomí a inovační schopnosti postgraduálních studentů, vede učitele a studenty, aby se soustředili na akademický výzkum a skutečně implementovali talent talent školení cílů lidí.Mezi reformní opatření patří zejména: dodržování pokynů komplexního hodnocení, zaměření na uznání akademických úspěchů a akademické organizace a zaměření na roli vzájemného hodnocení.

obrázek

  Za druhé, pracovní účinnost

  (1) Integrace vědy a vzdělávání a integrace výroby a vzdělávání se původně vytvoří a výsledky vysoce kvalitních inovací u postgraduálních studentů se nadále objevují.Pokud jde o vědecký výzkum, od roku 2021 škola financovala 90 doktorských studentů, aby provedli inovativní výzkum prostřednictvím tří kol „doktorských studentů“ nejvýznamnějších inovativních inovativních talentů “.V roce 2021 bylo 149 postgraduálních studentů vydáno 188 vysokorychlostních papírů a 15 postgraduálních studentů obdrželo 21 národních vynálezených patentů v roce 2022.Mnoho doktorských studentů publikovalo příspěvky nebo výsledky v přírodě, mezinárodních akademických časopisech pro umělé inteligence, čtyři hlavní lékařské časopisy a optické časopisy.Pokud jde o praxi a inovace, byla konstrukce praktických základů a knihoven případu profesionálního titulu neustále pokročilá.Od roku 2021 byla řada profesionálních disertačních prací a výukových knihoven případů odměněna národními úrovněmi.V letech 2021 a 2022 vyhrál národní finále čínské mezinárodní „internet+“ vysokoškolské inovace a podnikatelské inovace a podnikatelský tým, absolventský tým celkem 2 zlaté, 4 stříbrné a 3 mědi.Praktické výsledky studentů magisterského studia se spoléhaly na školu -v oblasti spolupráce v oblasti spolupráce a soutěže . Cena.

  (2) Reforma komplexního vyhodnocení výsledků postgraduálních inovací s diverzifikovanou účastí a hodnocením klasifikace byla neustále prováděna.Fórum pro postgraduální inovace školy se konají dva roky a reforma a investice do školení o postgraduálních inovacích schopnostech a výstavba inovační kulturní výstavby začala dosahovat výsledků.Projekt inovačního fóra má nejen účinek na pilotování diverzifikovaného hodnocení výsledků inovací, ale také plně mobilizuje nadšení učitelů a studentů z různých vysokých škol k účasti na inovativních burzách.Z pohledu postgraduálního školení nastavuje vysokou školu různé systémy indexu hodnocení založené na svých vlastních charakteristikách disciplíny, které zdůrazňuje rozdíly mezi různými akademickými předměty, což zajišťuje profesionalitu inovativního hodnocení výsledků a skutečně implementoval „hodnocení klasifikace, podobné srovnání“ Důležitou roli hrají charakteristiky charakteristik disciplíny a účinnost školení talentů v různých disciplínách.V roce 2021 se na displeji zúčastnilo 12 vysokých škol.V roce 2022 bylo na displeji zapojeno 20 vysokých škol a do školy bylo zapojeno 5 typů inovacích.Projekt Fóra absolventů se stává charakteristickou značkou pro školy, aby zlepšila inovační schopnosti absolventů a podporovala inovativní konstrukci kultury.„Výzkum komplexního mechanismu hodnocení pěstování absolventů pěstování absolventů v nové éře“ byl schválen projektem provinčního plánu talentů.

  Guangdong Industry Technical College:

  Výuka „+“ průvodce výroba a výuka sekce Fusion

  Nová cesta ročního hodnocení učitelů vyšších učitelů

  Odborná a technická vysoká škola v Guangdongu při provádění „obecného plánu pro prohlubování hodnocení vzdělávání v nové éře“, které čelí neleačnímu pozicím druhé úrovně jednotek, s vedením výuky „+, s pokynem výuky“+. „A inovativně provedl„ hierarchické, modulární a více úrovně úrovně dimenzí členů, průzkum posouzení “, zlepšil nadšení fakulty a zaměstnanců a podporoval udržitelný rozvoj škol.

obrázek

  “Z bodu do oblasti“

  Otevřete nové myšlenky ročního hodnocení všech členů

  Roční hodnocení učitelů se obecně provádí na konci každého roku nebo začátkem příštího roku podle zavedené tabulky procesu a hodnocení personálního oddělení, samovab a hodnocení oddělení se provádí z aspektů pracovního postoje a Výkon.Aby se plně mobilizovala nadšení, iniciativu a kreativitu fakulty a zaměstnanců, navrhuje škola myšlenky na hodnocení „standardizace silné kvality, propagace hodnoty -přidanou a hlubokou integraci výroby a struktury“, vytvoří systém hodnocení bodu klasifikace klasifikace klasifikační výkony. , a najímají se s rokem -end výkon, najímá se periodické hodnocení a název post.Prvním je implementovat strategii „Teaching+“, pracovní zátěž výuky a obhajovat, že učitelé by neměli být pouze výukou.Druhým je integrace strategických cílů a personálních požadavků školy, upravit pracovní obsah příspěvku a zdůraznit výuku, vědecký výzkum, sociální služby a další ukazatele.Třetí je rozdělit moduly různých úrovní s výkonovými body, decentralizovat právo vyhodnotit, vyhodnotit proces série a výsledků a rozšířit dimenzi indexu hodnocení.Začtvrté, ikonické výsledky jsou konstruovány a začleněny do přírůstkového hodnocení.Prostřednictvím „kvality současného růstu“ škola stabilizovala rozvojové cíle vysoce kvalitní konotace rozmazání, stimulovala motivaci fakult a zaměstnanců k provádění učebnic výroby a podporovala zlepšení komplexního hodnocení a reformních prací školy, aby se zlepšila Kvalita a efektivita.

obrázek

  “Kvalita a měsíc“

  Vytvořit nový rámec pro posouzení po celý rok

  Vezmeme -li komplexní pilot reformy hodnocení jako trakci, je roční hodnotící rámec restrukturalizován.

  Implementujte hodnocení „hierarchické“ klasifikace.Na základě typu příspěvku, názvu pozice atd. Fakulta a zaměstnanci s vysokou mírou, jasnou úrovní a silnou kontinuitou, včetně výuky plného času učitele, výuky a vědecký výzkum, výuka a výzkumná místnost, ředitel, ředitel, výuka a výzkumná místnost, Učitelé, poradci a poradci a členové strany a vládní úřad, instruktor a pracovníci vědeckého výzkumu, provádění úplného pokrytí hodnocení vrstvy, podporují neustálý rozvoj výuky a pracujících košů a neklesne a neklesnou a neklesnou a neklesnou a neklesnou a neklesnou a neklesnou a neklesnou a neklesnou a neklesnou a neklesnou a soubory.

  Vytvořit „modulární“ seznam výkonů.Soustředění na nové požadavky, jako je posílení integrace výrobních a vzdělávacích sekcí, je formulován vrstvený modulární hodnotící obsah, který je „vhodný pro lidskou práci“, jako je třídění základních modulů, jako jsou učitelské práce, vědecké a technologické služby, profesionální, profesionál Stavba, práce na vysoké škole atd. Zajistěte integritu obsahu posouzení po hodnocení.Výkonové body jsou zabudovány do hierarchického modulu prostřednictvím „vrstveného přiřazení“, aby účinně vyvážily hmotnosti, formulují požadavky na základní výkony různých typů personálu, seznam výkonnostních bodů modulu a seznam doplňků a odčítání na provedení Vyhodnocení objektivnější a komplexnější.

  Optimalizujte benchmark hodnocení „multi -dimenzionální“.Na základě odpovědností a úkolů fakulty a zaměstnanců komplexně hodnotí Německo, energii, pečlivost, výkon a integritu současně v kombinaci s požadavky na kvalitu nových éry v nové éře, zdůrazňují primární Pozice a „výkon“ „ctnosti“ v hodnocení. Ideologie.

  Zdůrazněte hodnocení „přírůstkového“ konotace.Prozkoumejte diferencovaná a flexibilní hodnocení, implementujte hodnocení ikonických výsledků a zahrnujte všechny aspekty výroby a učitelů. Přednášky, pracovní stanice, laboratoře a laboratoře a laboratoře a laboratoře a laboratoře.Současně vytvoří nový mechanismus pro hodnocení konstrukce konotace, škola vytvoří systém hodnocení koordinace, zavede stav nezávislého posouzení jednotky druhé úrovně, decentralizuje právo posoudit právo hodnocení na hodnocení na Odpovídající oddělení správy a distribuční právo na ikonické výsledky vůdcům výsledků podle skutečné situace, podle skutečné situace, zlepšují plán hodnocení, vytvořte metodu přírůstkového hodnocení a implementujte dynamické a ploché správy .

obrázek

  „Tři zvýšení a dvě snížení“

  Dělat dobrou práci při výročním hodnocení celého člena

  Projděte „tři zvýšení a dva nezletilé“, abyste zajistili roční hodnocení a zkoumání práce.„Tři zvýšení“ nejprve je zvýšit „opatření pro odměnu za hlavní úspěchy“, „opatření pro výzkum a technické služby“, „Opatření pro řízení a hodnocení výkonu společného centra průmyslu a vzdělávání“, „Metody práce poradců Stanice „a další speciální systémy hodnocení a hodnocení. Konotační konstrukce ikonických výsledků.Druhým je zvýšit plnou digitální technickou podporu, zlepšit konstrukci ročního systému hodnocení platformy Smart Campus 3.0, optimalizovat nastavení cíle výkonu, zlepšit klíčové ukazatele, seznamy sčítání a odčítání, demokratické hodnocení a další funkční moduly.Třetí je zvýšit transformaci výsledků hodnocení, účinně se spojit s reformou hodnocení profesního titulu, platů, zaměstnanost personálu atd., A vyvíjet stejným směrem.„Dvě redukce“ se odráží v založení „lidí -orientovaných, zdůrazňujících výkon; vyhodnocení hodnocení, podpora reformy a decentralizace.“ Operace Assessment Link; Druhým je snížení zátěže učitelů učitelů, posílení výstavby učitele a výstavby vědeckých výzkumných týmů, kapacita v bodě výuky a podpory integrace výroby a vzdělávací vědy a vysoce kvalitní vzdělávání pro učitele.

  Přepravní škola Guangzhou Transport School:

  Vytvořte režim hodnocení práce „13425“

  Zlepšit komplexní hodnocení kvality sekundárních odborných studentů

  Odborná škola v přepravě Guangzhou je zaměřena na studenty a výsledky procesu výstupu a pracovního procesu jsou vedeny. Moudrost, silné tělo a Yumei.

obrázek

  Hlavní přístup

  (1) S „Lide Tree“ jako regresním bodem je dosaženo cíle hodnocení pracovního vzdělávání.Hodnocení pracovního vzdělávání se vrací k základnímu úkolu vzdělávání, „Lide Shi“, zlepšuje gramotnost studentů a podporuje zlepšení komplexní kvality studentů.

  

Obrázek 1 Cíl hodnocení práce dosahuje kruhového diagramu

  (2) Na základě „Co hodnotit“, návrh tří rozměrů designu, návrh designu, návrh tří rozměrů indexového systému hodnocení

  1. Tři obsah, určete seznam.Podle tří typů „práce v každodenním životě, práce s dobrovolnickou službou, produktivní práce“, objasňují školní systém „pracovní vzdělávání+“ školu, vyřeší seznam práce a segmentuje pozorování gramotnosti práce.

  

Obrázek 2 Labor Education+Full Curriculum System

  2. Čtyři rozměry, jasné ukazatele.V souladu s vedením pracovního vzdělávání na velkých středních školách ministerstva školství stanoví očekávané výsledky hodnocení a hodnocení návrhu.

  

Tabulka 1 Index hodnocení vzdělávání práce

  

Obrázek 3 Skóre hodnocení Používejte očekávané výsledky efektivní

  3. Specifická praxe, vizualizace práce.Použijte ukazatele hodnocení pracovního vzdělávání na konkrétní pracovní praxi.Například sanitární práce okresu Qianzan mohou studenti trvat na účasti na výstavbě kampusu každý den a zároveň rozvíjet dobré pracovní návyky a naučit se živé dovednosti.

  (3) Přijetí „Jak hodnotit“, implementovat dvě metody hodnocení pracovního vzdělávání

  1. Vyhodnocení procesu.Posílit hodnocení zpracování, zahrnovat účast na studijních a praxech kurzů pracovního vzdělávání do komplexního archivu kvality studentů a v souladu s prováděním různých aspektů vzdělávání a výuky (výuka, učení, aktivity, řízení a služby) a v procesu indikací pracovní praxe a hodnocení procesů nejlépe odrážejí dynamický vývoj studentů, který v souladu s růstem studentů, a konkrétní výkon je následující.

  (1) Rafinované hodnocení.Rafinované hodnocení aktualizovalo výhled studentů, podrobně podala pokyny studentů učení a podpořila optimalizaci studentů v pracovní praxi na základě hodnotících údajů. Propagujte podporu výuky.

  (2) Hodnocení hodnoty.Pracovní vzdělávání si uvědomí denní, týdenní, měsíční a každé hodnocení semestru.Rozpoznat nadšení inspirujících studentů k práci a založit koncept práce.Například provádějte malé pracovníky, civilizované koleje, vynikající hodnocení třídy atd.

  (3) Hodnocení informatizace.Na základě vyspělého a vyvinutého komplexního hodnocení třídy -Formulář hodnoty hodnocení pracovního vzdělávání, použijte online formulář a aplikaci Super -Star Sanquan Education Platform k prozkoumání realizace procesu zpracování od statického po dynamiku, od třídy komplexního hodnocení práce na práci Třída pro studenty ke studentům Osobní hodnocení práce se zaměřením na záznamy o úložišti a vertikálním prodloužením časového období hodnocení za účelem dosažení vizuálních a včasných účinků a zároveň poskytuje silnou podporu dat pro zlepšení zlepšení Komplexní kvalita studentů.

  2. Výsledky -hodnocení orientované.V reakci na charakteristiky komplexnosti, praktičnosti, otevřenosti a cílenosti pracovních kurzů je hodnocení výsledků organicky integrováno do hodnocení zpracování, implementované monitorování a hodnocení dokumentárního hodnocení, uplatňovalo dohled a zlepšení hodnocení labouristického výchova, vylepšená a zlepšená gramotnost laboratoře laboratoře. vyhodnotit.Například výsledky výsledků semestru pracovního vzdělávání: kurz „pracovní vzdělávání“ dokončí 20 hodin za semestr a celkové časové hodiny jsou 80 hodin.Dokončete studii „živé pracovní vzdělávání“, „činnost pracovní praxe“ a „veřejné pracovní síly v oblasti sociálního zabezpečení“ pro studium a získejte 0,5 kreditů za semestr s celkem 2 kredity.

  (4) S „kdo bude komentovat“ jako klíčovým bodem, je stanoveno pět hlavních subjektů hodnocení pracovního vzdělávání.Jedním z nich je samovabce studentů a sebevědomí pracovní situace; Hodnocení;Pět hlavních subjektů hodnotí veškerou účast členů, aby zajistilo, že hodnocení pracovního vzdělávání je komplexní a celý proces je proveden.

  Pracovní efekt

  Model hodnocení pracovního vzdělávání „13425“ umožňuje školnímu vzdělávání tvořit benigní učební mechanismus. pracovní vzdělání.

  V posledních pěti letech škola vyškolila téměř 10 000 talentů v oblasti Greater Bay, s 95,96%spokojenosti studentů, 98,90%spokojenosti rodičů a 96,80%spokojenosti zaměstnavatelů; Odborníci s dávkou pracovních modelů a technickými odborníky v různých regionech.