„Ohňostroje ve městě“ mladých lidí, komerční emoce za prasknutím ohně na trhu sousedství

Ve městě se objevilo více ohňostrojů.Sociální témata „mladých lidí založila stánky“ a „kufr bazaru“ jsou nekonečné. pohodlí a spokojenost v komunitní atmosféře života a zábavy.Současně se objevily nové trendy okresy a pop -up -UPS nově hráčů a trend „Všechny věci mohou být trhem“, se stal explozí provozu hlavních sociálních platforem.Kolik obchodních představivosti je po městském trhu, který vybuchne z města, po odtoku Flow Air?

Současný hospodářský rozvoj čínského hospodářského rozvoje zahrnuje otevřenost trhu a růst spotřebitelů, ale také čelí nové výzvě způsobené ekonomickou nestabilitou a transformací chování spotřebitelů.Přestože lidé žijí v nadbytečné metropoli, éra tlaku je způsobuje, že se cítí osamělé ostrovy v jejich srdcích a žízeň po mentálním uzdravení a seberekonstrukci.V tomto prostředí se lidé rozhodnou proniknout do koncertu, proniknout do hor a lesů v vynikajícím kempu a porozumět relaxaci. Staňte se stále racionálnějším, přejděte na ohromující reklamní marketing a buďte ochotnější zaplatit za „významnou hodnotu“ značky.

Z obchodního hlediska jsou obklopeny marketingem značky.

Trh náhodou splňuje vynikající oblast současných potřeb spotřebitelů.Ve srovnání se zkušenostmi s spotřebou „přijímacích kupónů“, jako jsou koncerty, vynikající kempování, umělecké výstavy a sportovní soutěže, je Fyzický blok obchod s nízkou prahovou scénou, která může získat emocionální hodnotu, když vyrazíte z domu.Proto se velké množství spotřeby emoční hodnoty nalilo do offline spotřeby trhu, což umožnilo tržnímu komplexu vytvořit jedinečné „emocionální pole“, aby jedno pole vytvořilo teplé a městské ohňostroje do populární pozice na komerčním trhu.

Když obchodní večírky skončily a použily některé typy uměleckých instalací a masových prodejních produktů pro vstup do tržní války, vybrali přátelé „zkušenosti“ rafinované kultivace a prověřují se jako účastníci tržního prostoru Teplota, odpovídá rozmanitému emocionálnímu zážitku a vytvořte „bezpečný dům“ s emoční spokojeností pro mladé městské mladé lidi.

Letos Line Friends otevřeli každoroční nabídku Sally Day City Land na svou popularitu Sally Sally k narozeninám a propojili Kic Chuangzhitian Earth s Sally vytvořili šťastnou offline párty s Sally – – „Sally Yellow Market“.Téměř 100 metrů značka je celá ulice ikonického zářivě žlutého „barvy“, která okamžitě zabavila od 3. dubna do 14. až 4. do 14. dubna Čas návštěvy karty, tématem roztomilé a živé je vstříknout mladistvou vitalitu do univerzitní silnice a také z něj činí „duchovní vyhrazenou zemi“ a „městskou krajinu“ vytvořenou liniovou přátelskou pro mladé lidi.

Zároveň s „okupováním ulice“, line přátelé také přinesli „zábavní park Sally“, který integruje tržní hry, jako je míchání s „vlastním emocionálním zážitkem“, což je „Sally Amusement Park“, který integruje tržní hry a chovatelství Elektrické, Aojiahua, restaurace, Moody a ženšenská autorizovaní obchodní partneři vytvořily zakotvenou kreativní stánek, aby společně spustili kreativní děrovací aktivity, jako je sběr značky a výměna dárků.Na rozdíl od tradičního trhu pozná značka partnera Meng Friends, aby vytvořili „majitel stánku“ osobně, ale neprodávali prodej, ale prostřednictvím „pohlcujícího IP zkušenosti“ s mladými spotřebiteli. Spotřebitelé otevírají cestu emocionálního zážitku IP a zároveň si užívají hodnoty funkce produktu.

Na rozdíl od konvenční obchodní formy, trh liniových přátel přinesl spotřebitelům jedinečné nákupní potěšení z „vyzvednutí produktu = odemknout sociální zážitek“, což také umožňuje lidem vidět, že tržní komplex má v sociálním významu sociální význam v sociálním významu Podstata top -funkce „emocionálního pole“ integrace komerční spotřeby a duchovní rezonance.Když spotřebitelé komunikují se značkou na trhu Sally’s Mengqu, majitelé stánků již nejsou omezeni na jediný prodejní produkt, ale aby spotřebitelům vyprávěli příběh nebo vyzvali je, aby vyzkoušeli nějaké nové zkušenosti.Interakce na tržní scéně umožňuje značkám a spotřebitelům vyjadřovat se z pohledu privatizace a dokonce úplné identity.Toto nové „městské sociální pole“ liniových přátel se liší od jakéhokoli obchodního scénáře pro zobrazení, nejen prezentaci upřímnosti, ale také přenosu konceptu radosti.V atmosféře plné relaxace a pohodlí mají kupující a prodejci společnou identitu -účastníci trhu a tato nenahraditelná duchovní interakce se také stala důvodem pro placení spotřebitelů. -Up „Sally Yellow Market“, aby se sláva a štěstí majitelů majitelů a jmění značek stala.

Kromě autorizace obchodních partnerů k vytvoření přizpůsobeného zážitku pro spotřebitele je také dobrým využitím formátu spotřebitele, který mladí lidé obohacují celou scénu spotřeby. Hraní „a“ Trua Boo „,“ 81Bakery „,“ Alpha Seeds Coffee „,“ Charus · Fresh Fruit Tea „, jako je“ Trua Boo „,“ 81Bakery „,“ Alpha Seeds Coffee „kolem silnice. kreativního prostředí, jako je omezená IP krása, nálepky a šálky.Značka je soustředěna na „Sally Yellow Market“, aby postavila oblast kolem univerzitní silnice jako „komunita Sally“, která integruje jídlo, nápoje a životní styl. Sally Birthday Carnival a založte jedinečnou cestu městské procházky v komunitě s omezeným časem.

Pokud jde o výběr stránek, je zřejmé, že liniové přátelé, „hlavní“ trh Sally, si také po pečlivém zvážení vybrali University Road Chuangzhi Tiandi University Road.Chuangzhi Tiandi, hlavně z univerzitních silničních bloků, se Chuangzhi Tiandi Plaza a Jiangwan sportovní centrum postupně staly „kompozitní komunitou pro inovace“ v procesu léta rozvoje měst. Umístěte do Šanghaje kvůli shromáždění kruhů různých lidí, rozmanitých obchodních forem a bohatých uměleckých a kulturních aktivit.

Line Friends se nachází na jedné straně, je odvozena z umělecké tolerance a značky uměleckých humanitních a humanitních věd, která je pro moudrost a Země. -Spotřebitelé rodiny, kteří pokrývají rozmanitý obsah podnikání, humanitních věd a vědy a technologie, jsou hlavními lidmi značky a partneři mimozemských úřadů také přitahují pozornost různých zájmů, jako je design, móda a udržitelný a udržitelný a udržitelný a udržitelný a Neustále zmocňují liniové přátele, na původní hlavní publikum, neustále používá nový model a překvapivé zkušenosti „IP + Diversity Commercial Sports“ k oslovení esence široké oblasti