Co je cvičení a proč cvičí objekty?

Tento článek byl původně napsán včera, ale včera jsem sledoval Wandering Earth 2 a 3 -hodinový film může být ponechán teprve dnes.

Dnešní téma samozřejmě nemá být vtipné.

Když jsme poprvé slyšeli „co je cvičení“, první reakce byla: to je opravdu jednoduchá.

Apple Landing je sport;

Zezadu jsem měl spolužáka a určitě by cvičil;

Když viděl krásnou květinu, byl to výsledek pohybu (foton narazil do očí);

Šeptající zvuk, který jsem slyšel, je také druh pohybu (zvukové vlny se přenášejí do uší vzduchem) …

Cvičení je všude, podstatou času je pohyb materiálu.

Je to však taková zdánlivě nevýrazná věc, ale je plná fyziky.

Pokud neexistuje cvičení, svět bude mrtvý ticho.

Cvičení je v podstatě jednoduché, tj. Materiál se pohybuje z bodu A do bodu B nebo bodu do bodu D. Provoz celého vesmíru je postaven na tak jednoduchém pohybu.

Proč je však cvičení ve fyzice tak komplikované?

Ve skutečnosti není podstata vesmíru komplikovaná, ale je složité proměnit je v věci, které jsou pro člověka prospěšné a to, co lidé rozumějí, stejně jako podstata počítače je 0 a 1. Bude také převedena na 0 a 1, ale nemůžeme přímo zadat 0 a 1.

Protože cvičení je tak zřejmé a nikde, proč cvičí objekt?

Když o tom opatrně přemýšlíte, zjistíte, že to není tak jednoduché a považováno za samozřejmost.

Železná koule padá rychleji než peří kvůli těžší železné kouli?

Balón letí nahoru a Apple padá, protože Apple je těžší?

Pokud zatlačíte stůl, jděte vpřed a stůl je zastaven.

Tyto běžné jevy, když jsme připraveni pečlivě odpovědět, zjistíme, že to není tak jednoduché, jak si představoval.

Myšlení není patentem moderních lidí.

Zpět na výše uvedené příklady, když zatlačíte stůl, je to přesunuto.

Ale když spadne Apple, není s tím nic kontaktu.

Když se horkovzdušný balón stoupá, není s ním nic kontaktu.

Proč se navíc Apple pohybuje dolů, ale balón se pohybuje nahoru?Mohlo by to být, že těžké věci padly a všechny lehké věci letí?

Přátelé, kteří vyrostli pod fyzikou, samozřejmě vědí, že místo pobytu společnosti Apple je způsobeno dolů gravitací a balón je kvůli vztlaku vzestupné.

Dnešní článek však není o gravitaci a vztlaku, ale o mluvení o znalostním systému za „cvičením“ a o tom, jak se tento vědecký systém vytváří.

V té době nebyla věda.

Důvodem bylo, že v té době bylo jen velmi malé pochopení přírody a jeden člověk to mohl udělat.

Když starověcí Řekové provedli podrobnou analýzu a v depatovém filozofickém myšlení o přírodě, konečně vytvořili samostatný přirozený filozofický systém.

Vývoj fyziky dodnes je také generace na ramenou generace a výsledky získané neustálým zkoumáním a hromadění se narodily ve starověkém Řecku.

V procesu akumulace existuje základní postava, kterou se nemůžeme obejít, to znamená slavný Aristoteles.

Nepodceňujte světový pohled na Aristoteles, vládl Evropě téměř 2000 let až do vzniku Galilea.

Tato sada názorů věří, že Země je středem vesmíru a slunce, měsíc a hvězdy jsou kolem Země.

To je chyba, na kterou mohou studenti moderních škol poukázat, ale v té době to bylo velmi úžasné. Filozofie Průzkum přirozené filozofie.

Přisuzoval pohyb světa na čtyři základní prvky: Qi, půda, voda a oheň.

Například prvek ohně má trend, který je přirozeně daleko od středu vesmíru, takže oheň hoří nahoru ve vzduchu.

Aristoteles věří, že statický objekt zůstane vždy v klidu.

Jeho systém je to jen pohled z jeho teorie.

Jeho světonázor může také vysvětlit, proč objekt cvičí, a mohou přimět starci pochopit různé jevy, které vidí.

Ačkoli toto vysvětlení je podle našeho názoru „naivní“, protože je snadné být pochopeno a přijímáno, v té době bylo považováno za pravdu.

Teprve až do vzhledu Galilea v 17. století Aristoteles vládl světovému pohledu na téměř dva tisíce let v Evropě.

Přirozená filozofie začala chodit do vědy.

Galileo věří, že každý by se neměl zabývat idealismem.

Otevřel metafyzický a nemohl kvantifikovat z účelu a povahy diskuse o objektech a přírodě.

Jednoduše řečeno, důraz je kladen na kvantitativní výpočet z kvalitativní analýzy.

Například nyní vidíte, jak balón stoupá, neBýt schopnýStejně jako dříve, to bylo jednoduše shrnuto jako vztlak vzduchu nahoru a vztlak vody byl také čas od času používán.

Nyní musíte vědět, co je vztlak vzduchu a hmotnost balónu v této hmotnosti, jak vysoký balón v první vteřině stoupá, jak vysoko stoupá ve druhé sekundě.

Poté shrnujte své zákony a zákony s vzorky a věty.

Galileo je samozřejmě praktikem Zhiyi a okamžitě provádí kvantitativní výpočty pro kvalitativní analýzu Aristotela.

Protože Aristoteles uvedl, že všechny objekty dosáhnou své přirozené polohy, bude to statické, pak Galileo ověřil, zda je to kvůli experimentům.

Galileo poprvé začal cvičením.

Navrhl rekvizita ve tvaru U.

Progresivní vrstva: Když je sklon napravo snižován, takže pravá strana je stále obvykle.

Nakonec byl pravý svah úplně zploštělý a pravá strana se stala rovinou a výška se nikdy nezměnila.Tímto způsobem, bez ohledu na to, jak dlouho je míč, jak daleko je cvičení, je nemožné vrátit se do výšky vlevo.

To znamená, že výška levého bude vždy: Malá koule se bude i nadále pohybovat v řadě jednotnou rychlostí (za předpokladu, že země je naprosto hladká, tření je 0), dokud nenarazí na další překážky.

Galileo zjistil z řady experimentů s svahy: zda se objekt pohybuje, přímo nesouvisí s tím, zda je v platnosti, a cvičení nevyžaduje, aby jej udržovaly vnější síly.

Pojďme o tom mluvit dvakrát:

1. Cvičení nevyžaduje udržování vnějších sil;

Za druhé, cvičení nevyžaduje udržování vnějších sil.

Jinými slovy, samotné cvičení nemusí být udržováno a objekt může také udržovat stav jednotného přímého pohybu, pokud objekt není ovlivněn žádnou vnější silou.

Je to trochu trapné? Ale cvičení není třeba udržovat vnější síly.

Galileo provedl další výzkum těchto otázek a nakonec zjistil, že síla není důvodem pro udržení pohybu objektů, ale důvod pro změnu stavu pohybu objektu.

Jinými slovy, udržování pohybu objektů nevyžaduje sílu, ale změna pohybu objektů vyžaduje sílu a roli síly nelze ignorovat.

Nejenže nelze ignorovat, ale také o mnoho květinových prací později, například: Jaký je vztah mezi velikostí síly a rychlostí rychlosti?Čím větší je síla, tím větší se rychlost mění?

Pro další příklad: Víme, že síla může změnit stav pohybu objektu, takže kolik síly bychom měli změnit, abychom změnili směr pohybu a rychlost určité hmotnosti?

Přiměly vás tyto problémy myslet na velmi známého člověka?musetŘekněme jeho jméno hlasitě: Newton!

Nicméně, jenAbsenceKapitola začala a další kapitola se zaměří na newtonovskou mechaniku.