Velký PK: Čistý zisk čistého zisku jedinečných příjmů z potravin a čistý zisk klesl téměř 50 %

Autor: Qingfeng

Na konci sezóny finanční zprávy se také vynořily výroční zprávy společností Lifei Food Companies.

Co přesně v roce 2021 je výkon čtyř potravinářských společností, když se epidemie opakuje a spotřeba není silná?

Podle finanční zprávy v roce 2021 uvedly potravinářské společnosti Fulcan situaci „Dva dny ledu a ohně“.

Příjmy 6,5 miliardy juanů   Sedí ve stabilním jídleLochi IndustryHlavní židle

Jako vůdce ve čtyřech potravinářských průmyslu ukazuje finanční zpráva, že nejvyšší předseda jedinečného jídla byla neustále.

Její finanční zpráva v roce 2021 ukazuje, že v roce 2021 byl provozní příjem Juewei Foods 6,549 miliardy juanů, což je nárůst o 24,12%rok -za rok a čistý zisk byl 981 milionů juanů, což je nárůst o 39,86% -rok .Ve srovnání s výkonem poklesu v roce 2020 dosáhl čistý zisk příjmů z potravin Jeonmodi v roce 2021 dvojnásobný růst, o kterém lze říci, že se zotavil.

Pokud jde o růst příjmů, Juewei Food uvedl, že je to hlavně kvůli rozšíření obchodů a obnovením příjmů z jednoho skladu.Ke konci roku 2021 byl celkový počet obchodů v pevninské Číně v pevninské Číně 1 3714 s čistým nárůstem o 1 315 v průběhu roku.Míra růstu příjmů a čistého zisku v roce 2021 se také vrátila na úroveň před epidemií.V roce 2019 činily příjmy a čistý zisk matky 510,72 miliard juanů a 801 miliard juanů, respektive rok -o rok -o 18,41%, respektive 25,06%.

Mezi příjmy z Jeapny Food jeho finanční zpráva ukazuje, že halogenové jídlo přispívá většinou příjmů k jídlu Jeapna:

V roce 2021 činil tržby z prodeje halogenových potravin 5,743 miliardy juanů, což je nárůst o 17,27%rok -za rok;

Jiný příjem byl 541 milionů juanů, což je nárůst o 212,27%rok -na let;

Dalším obchodním příjmem byl 197 milionů juanů a příjmy franšízy ve správě činily 67,4303 milionu juanů, rok -o rok 1,46%.

Je vidět, že halogenové potraviny jsou stále hlavním zdrojem příjmu z jedinečného jídla, což představuje 87,7%jeho celkového příjmu, což také přináší skrytá nebezpečí k rozvoji absolutních potravin v rámci tvrdého trhu. Absolutní jídlo se začalo objevovat.

Podle finanční zprávy, ačkoli výkonnost v roce 2021 vzrostla, hrubá zisková marže klesla, což se od roku 2020 snížilo o 1,8 procentního bodu. Ve skutečnosti se hrubý ziskový rozpětí za posledních pět let za rok za rok snížil.Data ukazují, že od roku 2017 do roku 2021 byla jeho hrubá zisková marže 35,8%, 34,3%, 33,9%, 33,5%, 31,7%.

Zároveň z pohledu roku 2021 souvisí pokles hrubého ziskového rozpětí potravy Weibi s nárůstem jejích provozních nákladů.Podle finanční zprávy byly v roce 2021 náklady na obchodní náklady 4,474 miliardy juanů, o rok -o rok -o 27,5%, což bylo výrazně vyšší než míra růstu příjmů o 24,12%.

V provozních nákladech dosáhly nákladů na prodej jednotného jídla 524 milionů juanů, což je nárůst o 62,78%rok -za rok.Společnost Juewei Foods uvedla, že růst nákladů na prodej je hlavně nárůstem tržních nákladů a platů zaměstnanců.Údaje ukazují, že v roce 2021 byly reklamní náklady na potraviny Juewei 166 milionů juanů, což je nárůst o 383,97%rok -za rok;

Kromě toho společnost Juewei Food také oznámila návrh na ukončení provádění omezeného plánu motivace akcií pro rok 2021.Juewei Food uvedl, že je obtížné dosáhnout očekávaného motivačního účelu a motivačních účinků v roce 2021 a správní rada společnosti se rozhodla ukončit motivační plán společnosti.  

Příjmy Zhou Heiya vzrostly o více než 30 % franšízového obchodního modelu „založení“

Ve srovnání s neobvyklým jídlem je výkon Zhou Heiya o něco nižší, ale stále dosahuje duálního růstu čistých příjmů.Podle finanční zprávy dosáhl v roce 2021 Zhou Heiya provozní příjem 2,870 miliard juanů, což je nárůst o 31,6%rok -za rok;

Pokud jde o míru růstu čistého zisku, je však Zhou Heiya vyšší než u jedinečného jídla, kterého dosáhly překonané, ale to souvisí s jeho nízkou výkonností v roce 2020.

Datová realita, v roce 2020, kvůli největší továrně a hlavnímu prodejnímu trhu v Zhou Black Duck, oba ve Wuhanu ve těžké epidemické oblasti, byl výkon výrazně ovlivněn.V roce 2020 činil příjmy Zhou Heiya 2,182 miliardy juanů, o rok -oroční pokles o 31,52%a čistý zisk byl 151 milionů juanů, rok -o rok o 62,9%.V roce 2021, jak se epidemie zlepšila, se zvýšila také výkon Zhou Heiya.

V reakci na růst výkonu Zhou Heiya uvedl, že je to hlavně kvůli prohloubení diverzifikovaných strategií společnosti, modelu „Direct Business+Franchise“, model O&O má neustále růst, výsledky průzkumu trhu s komunitou mají velké produkty velké produkty a mladší marketingové metody jsou upřednostňovány spotřebiteli.

Kromě toho byla hrubá zisková marže Zhou Heiya 57,8%, což je nárůst o 2,3 procentního bodu z 55,5%v předchozím roce. a účinnost.

Je třeba říci, že v rámci šíření epidemie vedlo napětí globálního dodavatelského řetězce k rostoucím cenám surovin a většině podniků, proto je růst výkonu Zhou Heiya poměrně obtížný.

Růst výkonnosti Zhou Heiya ve skutečnosti do značné míry těží z nepřetržitého rozšiřování obchodu.V roce 2021 se celkový počet obchodů s kachími Zhou Hei zvýšil na 2 781 a počet čistých obchodů dosáhl 1026.Mezi nimi bylo 1 246 obchodů s vlastním provozem, nárůst o 89 let -za rok a 1535 franšízových obchodů, což je nárůst o 937 let -o rok.

Distribuce kachních dveří Zhou je zároveň vyvážená.

Kromě toho Zhou Heiya intenzivně propagovala model „Direct Operation+Franchise“ a režim franšízy byl vítán.V roce 2021 obdržela Zhou Heiya 16 000 franšízových aplikací, přičemž celkový počet franšízantů dosáhl 400 a na konci minulého roku bylo přidáno 937 nových speciálních obchodů.

Se zvýšením počtu franšízových obchodů přispěly franšízové ​​operace k Zhou Heiya velkým příjmem.V roce 2021 činil provozní příjem Zhou Heiya 592 milionů juanů, o rok -oročně o více než třikrát;

V rozložení obchodu začala Zhou Heiya vynutit komunitní obchod.Ke konci loňského roku otevřel Zhou Heiya ve Wuhanu více než 200 komunitních obchodů a v některých městech ve střední Číně a v Jižní Číně uvedl piloty, aby účinně zmírnil situaci, kdy epidemie způsobila pokles toku cestujících.

Kromě toho dosáhl příjmů z obchodních příspěvků společnosti Zhou Heiya 920 milionů Yuan, což je nárůst o 23,5%rok -za rok;

Čistý zisk snížení Huangshanghuangu a snížení zisku klesá téměř o 50 %

Ve srovnání s Juewei Food a Zhou Heiya je výkon Huang Shanguang mnohem nudný.

V roce 2021 si Huang Shanguang uvědomil provozní příjem asi 2,339 miliardy juanů, což je pokles o 4,01%rok -za rok; Hrubá zisková marže byla 32,71%, rok -oročně o 2,3 procentního bodu.

对于 营业 收入 下降 , 煌上 煌称 , 主要 原因 为 报告期 内 国内 消费 市场 萎缩 , 终端 门店 的 收入 在 年初 略 有 后 , 受 疫情 不断 反复 反复 、 下降 (尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 尤其 、 、 、 Dopad faktorů, jako jsou supermarkety a další faktory, jako jsou faktory, jako jsou faktory, a další faktory, příjmy jednotlivých obchodů v následujících třech čtvrtletích nadále opět klesají; , kontrolní opatření toku lidí na různých místech postupně zpomalila rozšíření obchodu a nakonec snížilo provozní příjem společnosti.

V reakci na pokles čistého zisku vysvětlil Huang Shanguang, že během vykazovaného období provozní příjem společnosti snížil rok -za rok a nedosáhl počátečního plánu, aby se snížily nepříznivé účinky epidemie. Provozní náklady byly v plánu na začátku roku stále uvedeny Provozní příjmy a růst výdajů způsobily dva konce příjmů a výdajů, což nakonec snížilo čistý zisk společnosti.

Kromě toho v roce 2021 se počet obchodů Huangshanguang také snížil, ze 4 627 v roce 2020 na 4 281 a pokles počtu obchodů nevyhnutelně způsobil pokles příjmů.

Kromě toho rostou také provozní náklady společnosti Huang Shanguang a různé náklady.V roce 2021 činily provozní náklady na Huanghuanghuang Huanghuang 1,279 miliardy juanů, což je nárůst oproti roku 273 milionů juanů, což je nárůst o 2,94% rok -roční nárůst o 6,41 %;Nárůst nákladů zvýší čistý zisk a hrubý zisk.

Ačkoli Huang Shanguang byl v roce 2012 uveden na burze Shenzhen Stock Exchange a stal se skutečným „kachním krkem první zásoby“, neudržoval svou hlavní výhodu ve výkonu a postupně padl za Zhou Black Duck a Juewei Foods, která byla uvedena.

Soudě podle současné situace je vývojový potenciál pro vývoj čtyř trati potravin obrovský.Podle „Zprávy o trendech spotřeby CBNDATA v roce 2020 se v roce 2020 v roce 2020 bude měřítko čínského volného času a Locho přibližně 120 miliard juanů. Míra růstu 13%za rok.

Pod požehnáním vyhlídek na dobrý rozvoj byla Loquat Food Track upřednostňována mnoha hlavními městy a finanční zprávy o Lovery Food Companies se postupně zvyšovaly:

Například značka HOT HALOGEN „Shengxiang Pavilion“, která má chuť chuti Changsha, dokončila financování B kola B 15. března;

Chrysanthemum kaiwei, která je umístěna s vařeným jídlem, obdržela od svého založení v roce 2020 dvě kola milionů financování;

Značka Lochi Snack Wang Xiaowou obdržela kolo financování B vedené investicí Xiangfeng;

Tepelné halogenové světlo značky HOT HOT HALOGEN LIGHT je výhradně zastřeleno Sequoia Capital k dokončení financování Angel Round;

9. května 2022 oznámila značka „Hemp Claw“ komunitní studené halogenové značky „Hemp Claw“, že dokončila téměř 100 milionů juanů A+kolo financování, vedené rajčatovým kapitálem a Jinding Capital a Jiawo Venture Capital.

Ziyan Baiwei Chicken ovlivnilo akcie na seznam.V roce 2021, Ziyan Baiwei Chicken oficiálně předložil prospekt.Podle svého prospektu byla od roku 2018 do roku 2020 příjmy Ziyan 2,02 miliardy juanů, 2,435 miliardy juanů, respektive 2,613 miliardy juanů;K 30. červnu 2021 překročily celkové obchody se značkou 4 700.

S vstupem více hráčů je konkurence čtyř potravinových tratí intenzivnější.A pokud chcete pokračovat ve vedení vedení, pokud chcete pokračovat ve studiu chuti spotřebitelů, podporovat inovace produktů, rozšiřovat kanály a marketingové metody.

Jaký je rozvoj potravinářských společností Lifeli v roce 2022?Hlavní spotřebitelský ředitel bude i nadále věnovat pozornost!

(Tento článek je pouze pro informaci a nepředstavuje investiční návrhy. Podle toho je riziko operace samoavidovatelné)